TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“slowly grilled super good food”
Beoordeling van De Poulin

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijk gegeten, iets prijziger naar wel (super)goede kwaliteit, (super)grote porties en met aandacht bereid. De limoncello homemade was met 8,50 euro voor shotje wel pittig geprijsd. Beter even naar kunnen vragen haha

Ernaast ligt een leuk bierproef cafe van dezelfde eigenaar...

Datum van bezoek: november 2019

25 oktober 2019 beoordeeld

Eten was overheerlijk. we hebben de belgische skewer genomen, zeer van genoten. Lekkere witloofsalade met malse brochette en frietjes er rond met pickles. heerlijk. Ook zeer vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: oktober 2019
6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heerlijk. Best wat we gegeten hebben in Brugge. We hebben 2 verschillende spiezen genomen en gedeeld. Het vlees was enorm mals, vanaf de gril en had een fantastische smaak. Het huisbier is een aanrader en de bediening was vriendelijk. Een aanrader voor het avondeten.

Datum van bezoek: september 2019
27 juli 2019 beoordeeld

Zeer onbeleefd bediend. We leken absoluut niet welkom, bediening met een zeer slecht gezind gezicht. Eigen drinken verdelen, geen enkele keer het woord alsjeblieft gehoord en ze stelden zelf voor dat we betaalden na 30 minuten. Hier komen we zeker niet meer terug!

Datum van bezoek: juli 2019
10 juli 2019 beoordeeld

Reeds enkele malen bezocht ik de Poulin, telkens met een goed gevoel?
Maar sedert de kleine renovatie en ander personeel (gebrekkig nederlands) is de charme verdwenen.
Ik kwam deze keer nog eens tafelen groepje vrienden, op mijn aanraden. Ik was beschaamd: geen vriendelijke bediening, personeel stond daar en bekeek ons gans de tijd, gebrekkig nederlands uitte zich in de bestelling, ...
Neen, ik stond voor schut, ik kom hier niet meer terug!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die De Poulin bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Poulin geweest? Deel je ervaringen!