TripAdvisor

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heerlijk. Best wat we gegeten hebben in Brugge. We hebben 2 verschillende spiezen genomen en gedeeld. Het vlees was enorm mals, vanaf de gril en had een fantastische smaak. Het huisbier is een aanrader en de bediening was vriendelijk. Een aanrader voor het avondeten.

Datum van bezoek: september 2019

27 juli 2019 beoordeeld

Zeer onbeleefd bediend. We leken absoluut niet welkom, bediening met een zeer slecht gezind gezicht. Eigen drinken verdelen, geen enkele keer het woord alsjeblieft gehoord en ze stelden zelf voor dat we betaalden na 30 minuten. Hier komen we zeker niet meer terug!

Datum van bezoek: juli 2019
10 juli 2019 beoordeeld

Reeds enkele malen bezocht ik de Poulin, telkens met een goed gevoel?
Maar sedert de kleine renovatie en ander personeel (gebrekkig nederlands) is de charme verdwenen.
Ik kwam deze keer nog eens tafelen groepje vrienden, op mijn aanraden. Ik was beschaamd: geen vriendelijke bediening, personeel stond daar en bekeek ons gans de tijd, gebrekkig nederlands uitte zich in de bestelling, ...
Neen, ik stond voor schut, ik kom hier niet meer terug!

Datum van bezoek: mei 2019
16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag de poulin bezocht. Leuk restaurantje. We bestellen spareribs en vol au vent.
De vol au vent was echt heerlijk. Mijn man krijgt in plaats van spareribs één of andere spies. Aangegeven dat dit spareribs hadden moeten zijn. Excuses en de spareribs gingenn de grill in. Na een 20 minuten kwamen de spareribs. Deze waren rauw. Er werd aangeboden deze nog weer op de grill te.doen, helaas wij waren er wel klaar mee.

Datum van bezoek: februari 2019
13 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk kip gegeten in dit restaurant. We werden door de bediening prettig geholpen. Er was een grote groep binnen en we werden daarom gewaarschuwd dat het mogelijk wat langer kon duren voordat we ons eten zouden krijgen. Dat viel reuze mee. Het restaurant heeft een gezellige ambiance. De kip smaakte heerlijk, goed gaar, viel van het bot.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die De Poulin bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Poulin geweest? Deel je ervaringen!