“Heerlijk, Italië op je bord”
Beoordeling van La Gondola

La Gondola
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 157 van 724 Restaurants in Brugge
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, heel vlotte en vriendelijke bediening en dat middenin het centrum van Brugge. Hier keren we zeker terug! We hadden allen het gevoel in Italië te zitten zonder er ver voor te moeten reizen.

Datum van bezoek: juni 2021

1 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk! Wij hebben bij la Gondola tortelloni ricotta spinazie met emiliana saus en een spaghetti bolognaise besteld. Dit was zeer lekker en vers. Voldoende grote portie. Niet duur. Centrum Brugge.
Zeker een aanrader!
*****

Datum van bezoek: maart 2021
5 januari 2021 beoordeeld

We kwamen voor een take away, werden vriendelijk verder geholpen en kregen een vegetarische pasta die niet op de menu stond. Erg lekker gegeten, hele vriendelijke serivce.

Datum van bezoek: januari 2021
17 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Van begin tot eind uitmuntend, hartelijk ontvangen en door personeel geholpen met de rolstoel ,een mooie plek gekregen in dit mooie restaurant, uitleg in 4 talen gehad over het dagmenu, uiteindelijk gekozen voor carpaccio , verse cannelloni en lasagne en tiramisu na , alles even lekker en vers en met veel vriendelijk opgediend , komen graag terug , is het waard om voor om te rijden.

Datum van bezoek: oktober 2020
14 oktober 2020 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten. De porties zijn zeker voldoende groot. Vriendelijke bediening, ruime kaart. Suggestie was zeer lekker. Een mooi stukje Italië in het hartje van Brugge.

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die La Gondola bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In La Gondola geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.