“Heerlijk gegeten!”

Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
28 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten.
Focaccia was ontzettend lekkere pizza Margarita zonder kaas. Goede tomatensoep. Lasagna aanrader en ook de pasta carbonara. Kortom we hebben prima gegeten. En alles snel op tafel. Top!

Datum van bezoek: december 2019

30 november 2019 beoordeeld

Een goed Italiaans restaurant met lekkere suggesties en goeie wijnen . Its always a pleasure to come visit you ! Dankjewel!

17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangenaam, niet te lang wachten en heel lekker eten. We komen hier zeker terug. Was de tweede keer dat wij hier kwamen

13 november 2019 beoordeeld

Aangenaam kader, lekker eten en een nette bediening. Alles wat je zoekt tijdens een uitje onder goeie vrienden

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader met verse producten en echte Italianen aan de stoof en bediening . Patron helpt mee in de zaal ,supertof en lekker

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die La Gondola bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In La Gondola geweest? Deel je ervaringen!