“lekker, kindvriendelijk, goede service”
Beoordeling van La Gondola

La Gondola
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 173 van 737 Restaurants in Brugge
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
25 februari 2018 beoordeeld

We waren hier op een dinsdagavond, en het restaurant zat stampvol - er werden geregeld mensen weggestuurd, dus best reserveren. De pasta die we hadden was bij de betere die we in tijden hebben gehad. Vlotte en vriendelijke service, en erg kindvriendelijk. Een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2018

14 februari 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening, echte italianen, verzorgd, vlugge bediening, pizza napolitan was wat povertjes belegd

Datum van bezoek: februari 2018
26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig prima keuken een echte italiaan die de zaak uitbaat. Hij ziet alles controleerd alles. Eerlijke prijzen

Datum van bezoek: september 2017
3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig nog plaats voor 4. Hadden niet gereserveerd. Misschien toch doen als je hier komt eten. Zaak zat dus vol. Aangename sfeer. Vond het kader nu wel niet super Italiaans maar verzorgd. Vriendelijke misschien wel iets te Italiaans ontvangen. Mooie uitgebreide kaart. Keuze wordt zelf niet evident. Uiteindelijk keuze kunnen maken en zeker geen spijt van gehad. Oprechte goede traditionele keuken! Met zelf een verfijnde toets. Pasta zoals het hoort. Goed gebalanceerde sausen en afkruiding. De pizza's zagen er ook goed uit. Hebben er evenwel niet gegeten. Zeer correcte prijzen ook. Geen spijt van dat we hier komen eten zijn. Een goed adres erbij.

Datum van bezoek: januari 2018
9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, vriendelijk personeel, mooie zaak, goede & snelle bediening! Pasta is zeker een aanrader

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die La Gondola bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In La Gondola geweest? Deel je ervaringen!