“Mooie gebouwen”

Van tevoren boeken
Meer info
24,39 US$*
Vanaf
Bruges Historium All-Inclusive Package with Audio ...
Geclassificeerd als nr. 9 van 153 dingen om te doen in Brugge
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

En dure restaurants. Een must voor een stadscentrum lijkt. Op het moment dat ik er was was de kerstmarkt opgebouwd maar ging helaas pas open toen ik niet meer in Brugge was.

26 november 2017 beoordeeld

Naast de nabijgelegen Burg, het belangrijkste plein van Brugge. De markt is omzoomd door oa het Proviciaal Hof (provinciehuis) , het belfort en talrijke statige gildehuizen. Zeer druk en toeristisch, maar toch een sprookjesachtig plaatje.

20 november 2017 beoordeeld

Hier met open mond en open ogen rond staan kijken naar al die historie. Wel erg druk uiteraard, maar het is er groot genoeg. De kerstmarkt (die niet open was) die er stond maakte het uitzicht wel minder, maar zodra deze opengaat ga ik er zeker langs, lijkt me een superplek om te gaan schaatsen.

15 november 2017 beoordeeld

heel gezellig vertoeven op de markt. Wel altijd heel veel toeristen, bussen vol ! maar toch nog doenbaar en zeker een bezoekje waard

Bekijk meer beoordelingen
15 november 2017 beoordeeld

De Markt van Brugge is gelegen in het centrum van de stad en straalt statige geschiedenis uit. Pronkstuk is het Belfort, dat samen met het Gouvernementsgebouw de aanblik van dit open plein bepaalt. Opstapplaats voor koetstochten en tourritten met de minibussen. Je bent niet op de Markt van Brugge geweest als je ook niet even van een zak frieten heb geproefd (2 kramen voor het Belfort).

Reizigers die De Markt bekeken, bekeken ook

In De Markt geweest? Deel je ervaringen!