Wallike
Schepdaal, België

Top hotel met prima ligging

Beoordeling van Boutique Hotel Sablon
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij boekten half mei een overnachting in dit fijne hotel. Goede en rustige ligging. Uitgebreid en lekker ontbijt met eitjes die a la minute worden klaargemaakt. Vriendelijk personeel. Propere kamers met alle hedendaagse voorzieningen.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste gast,

Hartelijk bedankt voor deze mooie review!

Wij zijn heel blij om te horen dat jullie een top verblijf hadden bij ons.
Het hotel is inderdaad goed en rustig gelegen in het hartje van Brugge. Onze ontbijtmedewerkers maken alles met heel veel liefde klaar, alsook de spiegeleitjes en omeletten .

Wij hopen jullie terug te verwelkomen!

0.1 km van Boutique Hotel Sablon
0.4 km van Boutique Hotel Sablon
0.5 km van Boutique Hotel Sablon
Meer hotels in Brugge bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Oud en vernieuwd samen. Mooie kamers, zeer proper, heel goed ontbijt en heel vriendelijk personeel. Zeer goede prijs / kwaliteit, want de prijzen van vele hotels in Brugge zijn immens. Deze is nog betaalbaar. Zeker een aanrader, ik kom zeker terug

Kamertip: Goede prijs / kwaliteit. Dicht in centrum. Heerlijk ontbijt
Datum van verblijf: mei 2024
Sue Neervoort, General Manager van Boutique Hotel Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste JurgenJans,

Hartelijk bedankt voor uw mooie review!

Wij zijn blij om te horen dat u de kamer , het ontbijt en de service goed vond. Ook al is het het oudste hotel van Brugge, is het hotel gerenoveerd naar een modern boutique hotel. Fijn dat u het zo naar uw wens vond.

Wij hopen jullie terug te verwelkomen in de toekomst.

team Sablon

5 weken geleden beoordeeld

Genoten van een zeer leuk verblijf in Boutique Hotel Sablon. Alles was perfect. Een zeer groot en uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer propere, nette en grote kamers. Zeer vriendelijk personeel, Alles perfect in orde. Kortom het perfecte hotel voor een aangenaam verblijf in Brugge.

Datum van verblijf: mei 2024
Sue Neervoort, General Manager van Boutique Hotel Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen en feedback achter te laten. Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.
Wij hopen je graag nog eens terug te zien in onze geliefde stad Brugge!

Beoordeeld op 12 mei 2024 via mobiele applicatie

Onze kamer beantwoorde helemaal niet aan de verwachtingen en foto’s. Wij hadden een donkere kleine kamer en ook de badkamer was veel te klein. We hadden een keldergevoel bij de kamer terwijl de foto’s veel licht en lucht suggereren. Wij voelen ons bekocht en zijn blij dat het maar voor één nacht was. Prijs kwaliteit zeker niet in orde 👎

Kamertip: Bespreek goed je kamer
Datum van verblijf: mei 2024
Sue Neervoort, General Manager van Boutique Hotel Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2024

Beste,

Bedankt voor uw feedback, jammer om te lezen.

Indien wij hadden geweten dat u niet tevreden was met de kamer, konden wij altijd nakijken of er een andere kamer vrij was voor u.

Onze kamers zijn namelijk allemaal verschillend qua indeling.

U kunt ook altijd uw voorkeur op voorhand doorgeven zodat wij hier in de toekomst rekening mee kunnen houden.

Het was één van de drukste verlengde weekends in Brugge waardoor de prijs ook hoger ligt dan andere momenten in het jaar.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Beoordeeld op 10 mei 2024

Via Social Deal een nachtje geboekt in dit prachtige hotel. Het ligt wat verscholen in een zijstraatje tussen de 2 winkelstraten. Ondanks de drukte van de stad is het hier erg rustig. Dus ideaal gelegen om de stad te verkennen en daarna helemaal te relaxen in het hotel. We werden hartelijk ontvangen door Sue, de manager van het hotel. Zij gaf ons alle nodige info en ook meerdere tips om de stad te verkennen. Top ontvangst! De kamer was heel mooi ingericht en voorzien van alle comfort! Ook heel netjes, niets op aan te merken. Het ontbijt was super! Werkelijk alles is aanwezig. Ook het zaalpersoneel was heel vriendelijk en behulpzaam!
Dit hotel is een TOPPERTJE!

Datum van verblijf: mei 2024
Sue Neervoort, General Manager van Boutique Hotel Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2024

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw geweldige review!

Het hotel ligt inderdaad in het hartje te Brugge maar toch heel rustig gelegen tussen de twee winkelstraten.
Fijn om te horen dat jullie goed ontvangen werden. Onze hosts en de manager proberen alle gasten een goed gevoel te geven, voor tijdens en na hun verblijf. Ook super dat jullie het ontbijt heel lekker vonden met goeie service van onze ontbijtmedewerkers. Zij maken alles vers met veel liefde.

Wij hopen jullie terug te verwelkomen in de toekomst!

Beoordeeld op 8 mei 2024

Super tof en mooi hotel. Kamer heel groot en proper. Wel jammer dat er geen deur in de badkamer is. Wc apart (met deur!). Supercomfortabel bed met meerder kussens. Ontbijt was gewoon af! Heel vriendelijke bediening en een heel vriendelijk ontvangst.
Hier komen wij nog eens!

Kamertip: In het midden van het centrum gelegen, tussen de 2 winkelstraten.
Datum van verblijf: april 2024
Sue Neervoort, General Manager van Boutique Hotel Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2024

Beste Martien,

Hartelijk bedankt voor uw mooie review!

Fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Indien u in de toekomst terug zou komen , kan u zeker aanvragen om een kamer te hebben met gesloten badkamer. Het ontbijt is altijd met veel liefde gemaakt door onze ontbijtmedewerkers.

Wij hopen jullie terug te verwelkomen in de toekomst.