Beoordeeld op 11 februari 2020

De ontvangst was zeer vriendelijk, ook bij laat inchecken. Al het personeel was super vriendelijk. Op de kamer was niets aan te merken, zeer mooi en proper. Samenwerking met het hotel bij extra vragen op voorhand is ook zeer goed

Datum van verblijf: januari 2020
Sue N, General Manager van BOUTIQUE HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Beste,
hartelijk dank voor de fijne feedback en fantastisch te lezen dat u genoten hebt van uw recent verblijf bij ons. We delen dit zeker met onze hosts en kijken er reeds naar uit u bij een nieuwe gelegenheid in Hotel Sablon te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 6 januari 2020

Alles was pico bello verzorgt, top hotel in de binnenstad. Prima geslapen, goede bedden. Gezellige medewerkers. Ik zou eerlijk gezegd geen minpuntje kunnen bedenken. Een hotel om zeker nogmaals te bezoeken.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Sue N, General Manager van BOUTIQUE HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Beste Gast,

Wat een mooie review over uw verblijf in Hotel Sablon. Het doet ons heel veel deugd te lezen dat u heeft genoten van een goede nachtrust en van de service van onze hosts en we kijken er allemaal naar uit om u de volgende keer weer te mogen verwelkomen in onze mooie stad.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 15 december 2019

Een uitstekende kamer. Vriendelijk en uitermate gastvrij personeel. Een goede selectie whiskeys en Gin in de bar. Het ontbijt was moeilijk te overtreffen. Middenin het centrum en parkeergelegenheid om de hoek. Veel beter gaat niet!

Datum van verblijf: november 2019
SueNeervoort, General Manager van BOUTIQUE HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2019

Beste Max de Haas, bedankt voor deze schitterende review. Het doet ons echt plezier te lezen dat u ons team zo vriendelijk en gastvrij vond, en dat u van het ontbijt genoten heeft. Hopelijk kunnen we u in de toekomst opnieuw in Hotel Sablon verwelkomen! Namens heel het team,

Beoordeeld op 10 december 2019

Zeer tevreden over ons city trip verblijf in Hotel Sablon. Perfect gelegen met een heleboel winkels, bars en restaurants in de buurt. Zeer professioneel en gastvrij onthaal door bijzonder vriendelijk personeel, ze gaan "de extra mile". Mooie setting voor het ontbijt met een ruime keuze aan allerhande lekkers. Enige minpuntje voor ons wat dat het bed net iets te hard was en de kussens te zacht, maar dat is natuurlijk vrij persoonlijk. Wat ons betreft in ieder geval een aanrader.

Datum van verblijf: november 2019
SueNeervoort, Manager van BOUTIQUE HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2019

Beste gast,

We willen u graag bedanken dat u de tijd genomen heeft om uw ervaring met ons te delen.

De 5* score doet ons ontzettend veel plezier en is voor ons een bevestiging dat uw genoten heeft van uw verblijf.

Een ander soort kussens zijn op aanvraag steeds beschikbaar in het hotel.

Mocht u in de toekomst opnieuw Brugge bezoeken, bent u opnieuw van harte welkom in Hotel Sablon!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 26 november 2019

Alles was goed! Ontvangst, kamers, hygiene, ontbijt, bar... wauw; echt super! We waren met vrienden een nachtje weg en zaten midden in het centrum en vlak bij een (goedkope) parkeergarage. Alles was perfect!!

Kamertip: Wij hadden een kamer met bad gevraagd en gekregen! Dat was echt heerlijk!!!
Datum van verblijf: november 2019
SueNeervoort, General Manager van BOUTIQUE HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2019

Beste Heleen, hartelijk bedankt voor uw lovende woorden over ons hotel en onze faciliteiten. We zijn blij te vernemen dat u enorm heeft genoten van uw verblijf bij ons in hartje Brugge. We hopen u in de toekomst zeker nog eens te verwelkomen. Met gastvrije groeten