Beoordeeld op 15 december 2019

Een uitstekende kamer. Vriendelijk en uitermate gastvrij personeel. Een goede selectie whiskeys en Gin in de bar. Het ontbijt was moeilijk te overtreffen. Middenin het centrum en parkeergelegenheid om de hoek. Veel beter gaat niet!

Datum van verblijf: november 2019
SueNeervoort, General Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2019

Beste Max de Haas, bedankt voor deze schitterende review. Het doet ons echt plezier te lezen dat u ons team zo vriendelijk en gastvrij vond, en dat u van het ontbijt genoten heeft. Hopelijk kunnen we u in de toekomst opnieuw in Hotel Sablon verwelkomen! Namens heel het team,

Beoordeeld op 10 december 2019

Zeer tevreden over ons city trip verblijf in Hotel Sablon. Perfect gelegen met een heleboel winkels, bars en restaurants in de buurt. Zeer professioneel en gastvrij onthaal door bijzonder vriendelijk personeel, ze gaan "de extra mile". Mooie setting voor het ontbijt met een ruime keuze aan allerhande lekkers. Enige minpuntje voor ons wat dat het bed net iets te hard was en de kussens te zacht, maar dat is natuurlijk vrij persoonlijk. Wat ons betreft in ieder geval een aanrader.

Datum van verblijf: november 2019
SueNeervoort, Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2019

Beste gast,

We willen u graag bedanken dat u de tijd genomen heeft om uw ervaring met ons te delen.

De 5* score doet ons ontzettend veel plezier en is voor ons een bevestiging dat uw genoten heeft van uw verblijf.

Een ander soort kussens zijn op aanvraag steeds beschikbaar in het hotel.

Mocht u in de toekomst opnieuw Brugge bezoeken, bent u opnieuw van harte welkom in Hotel Sablon!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 26 november 2019

Alles was goed! Ontvangst, kamers, hygiene, ontbijt, bar... wauw; echt super! We waren met vrienden een nachtje weg en zaten midden in het centrum en vlak bij een (goedkope) parkeergarage. Alles was perfect!!

Kamertip: Wij hadden een kamer met bad gevraagd en gekregen! Dat was echt heerlijk!!!
Datum van verblijf: november 2019
SueNeervoort, General Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2019

Beste Heleen, hartelijk bedankt voor uw lovende woorden over ons hotel en onze faciliteiten. We zijn blij te vernemen dat u enorm heeft genoten van uw verblijf bij ons in hartje Brugge. We hopen u in de toekomst zeker nog eens te verwelkomen. Met gastvrije groeten

Beoordeeld op 23 november 2019 via mobiele applicatie

Prachtig gerenoveerd, personeel met een hart voor hun taak en hun gasten. Persoonlijke ontvangst bij aankomst is top. Mooie kamer, goed bed. Een heel aangename ervaring. Het ontbijt is heel uitgebreid en lekker. Na het uitchecken kan bagage nog even in hotel blijven vooraleer de gasten uit Brugge vertrekken.

Reistype: Reisde voor zaken
SueNeervoort, General Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2019

Beste LieveDewerchin,

We danken u van harte voor deze schitterende review! Het doet ons echt plezier te lezen dat u ons hotel, het ontbijt en ons team zo op prijs heeft gesteld, en dat we hebben kunnen bijdragen aan een leuk verblijf in ons mooi Brugge. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met gastvrije groeten,

Beoordeeld op 20 november 2019

mooie moderne kamer met alle service, heel net; super verblijf.
vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ontbijt om U tegen te zeggen.
Een aanrader. Goede ligging, dicht bij centrum. Voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Bij binnen komen, de ene helft van de kamer te weinig licht.
Datum van verblijf: november 2019
SueNeervoort, General Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2019

Beste, alvast bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze leuke review te schrijven.
Hopelijk heeft u genoten van uw 65ste verjaardag en konden wij u iets speciaals bijbrengen.
We kijken er al naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.
Met welgemeende groeten,