Beoordeeld op 26 november 2019

Alles was goed! Ontvangst, kamers, hygiene, ontbijt, bar... wauw; echt super! We waren met vrienden een nachtje weg en zaten midden in het centrum en vlak bij een (goedkope) parkeergarage. Alles was perfect!!

Kamertip: Wij hadden een kamer met bad gevraagd en gekregen! Dat was echt heerlijk!!!
Datum van verblijf: november 2019
SueNeervoort, General Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2019

Beste Heleen, hartelijk bedankt voor uw lovende woorden over ons hotel en onze faciliteiten. We zijn blij te vernemen dat u enorm heeft genoten van uw verblijf bij ons in hartje Brugge. We hopen u in de toekomst zeker nog eens te verwelkomen. Met gastvrije groeten

Beoordeeld op 23 november 2019 via mobiele applicatie

Prachtig gerenoveerd, personeel met een hart voor hun taak en hun gasten. Persoonlijke ontvangst bij aankomst is top. Mooie kamer, goed bed. Een heel aangename ervaring. Het ontbijt is heel uitgebreid en lekker. Na het uitchecken kan bagage nog even in hotel blijven vooraleer de gasten uit Brugge vertrekken.

Reistype: Reisde voor zaken
SueNeervoort, General Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2019

Beste LieveDewerchin,

We danken u van harte voor deze schitterende review! Het doet ons echt plezier te lezen dat u ons hotel, het ontbijt en ons team zo op prijs heeft gesteld, en dat we hebben kunnen bijdragen aan een leuk verblijf in ons mooi Brugge. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met gastvrije groeten,

Beoordeeld op 20 november 2019

mooie moderne kamer met alle service, heel net; super verblijf.
vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ontbijt om U tegen te zeggen.
Een aanrader. Goede ligging, dicht bij centrum. Voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Bij binnen komen, de ene helft van de kamer te weinig licht.
Datum van verblijf: november 2019
SueNeervoort, General Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2019

Beste, alvast bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze leuke review te schrijven.
Hopelijk heeft u genoten van uw 65ste verjaardag en konden wij u iets speciaals bijbrengen.
We kijken er al naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.
Met welgemeende groeten,

Beoordeeld op 17 november 2019

Een heel leuke tweedaagse in een heel fijn boetiek-kader. Modernisme gecombineerd met antiek en design. Dit in een heel interessante centrale omgeving met een uitstekende, vlotte en vriendelijke bediening. TOP staff members!

Datum van verblijf: november 2019
SueNeervoort, Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2019

Beste
Hartelijk bedankt voor deze mooie feedback over uw verblijf in Hotel Sablon.
Heel fijn te horen dat u onze mix van antiek en design kon appreciëren. Het was voor ons echt een plezier om u als onze gast te mogen ontvangen.
Stéphanie Host in Hotel Sablon

Beoordeeld op 16 november 2019

Hotel Sablon is gelegen in het centrum van Brugge. Een recent genoveerd hotel op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Prachtige kamers met super comfortabel bed. Een uitgebreid ontbijt met diverse soorten brood en beleg, smoothies, omelet, English breakfast,diverse koffies, fruit, fruitsappen....

Datum van verblijf: november 2019
SueNeervoort, General Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2019

Beste heer Decoene,

Hartelijk bedankt voor deze mooie feedback over uw verblijf in Hotel Sablon. Heel fijn te horen dat u van een goede nachtrust en ons mooi ontbijtbuffet heeft genoten. Het was voor ons echt een plezier om u als onze gast te mogen ontvangen en zijn in de hoop u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,