5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel tof hotel met een jeugdig team, dat een toonbeeld is van hoe je je klanten in de watten legt!Het hotel is schitterend gerenoveerd en de ligging is ideaal om Brugge te bezoeken! De nabijheid van de parking is nog een pluspunt!

Datum van verblijf: augustus 2019
SueNeervoort, General Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste meneer De Vlieger,

In naam van alle 'Hosts' wensen wij u te danken voor deze lovende woorden.
We zetten dagelijks ons beste beentje voor om onze gasten in de watten te leggen.

Steeds van harte welkom in Hotel Sablon!

Beoordeeld op 14 augustus 2019

Het is een zeer goed hotel, centraal gelegen. De kamers zijn goed, ruim en schoon. Het personeel is zeer vriendelijk. Goed ontbijt. Als we een volgende keer weer naar Brugge gaan, dan zeker weer naar dit hotel.

Datum van verblijf: augustus 2019
SueNeervoort, General Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Beste Mevrouw Engelsma,

Hartelijk dank voor deze warme woorden. We zijn blij dat u genoten heeft van uw tijd in ons hotel.

We staan alvast weer klaar voor u tijdens uw volgende verblijf!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 7 augustus 2019

Een heerlijk, nieuw, modern hotel met een persoonlijk ontvangst. De vriendelijkheid van alle medewerkers tot in de puntjes perfect. Het ontbijt is van alles voorzien, prachtig restaurant. Alles in het hotel heeft zijn charme, inclusief medewerkers. Het hotel ligt midden in de stad.

Datum van verblijf: augustus 2019
SueNeervoort, General Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Beste,

Het is fantastisch om positieve reacties te mogen ontvangen en te lezen dat u genoten heeft van onze service en hospitality. Ik ga uw complimenten delen met het team!

Wij hopen dat u ook snel terug een reden heeft om bij ons te komen overnachten.

Beoordeeld op 7 augustus 2019

Rustige ligging in het centrum van Brugge en in de directe nabijheid van een overdekte parkeergarage. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Stijlvolle inrichting van hotel/kamer, goede wijnen op de kaart en een uitstekend ontbijtbuffet.

Beste meneer,

Bedankt voor uw lovende beoordeling over ons hotel.

Het is fijn om te lezen dat u onze service en de vriendelijkheid van onze medewerkers zo weet te waarderen.

Mocht u opnieuw een weekendje weg plannen dan bent u van harte welkom.

Beoordeeld op 31 juli 2019

we kregen een hartelijk en persoonlijk onthaal.
De kamer voldeed aan de verwachtingen. We hadden een supergoed bed. Enige minpunt: het uitzicht vanuit de kamer, maar dat is waarschijnlijk beter als je een duurdere kamer boekt.
Het ontbijt was heeeeeel lekker en gezond!

Datum van verblijf: juli 2019
SueNeervoort, General Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Beste,

Danku voor uw positieve review,
Ik deel uw commentaar over het ontbijt ook mee aan de ontbijtdames!

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen,

vriendelijke groeten,