2 weken geleden beoordeeld

Rustige ligging in het centrum van Brugge en in de directe nabijheid van een overdekte parkeergarage. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Stijlvolle inrichting van hotel/kamer, goede wijnen op de kaart en een uitstekend ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: augustus 2019
SueNeervoort, General Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste meneer,

Bedankt voor uw lovende beoordeling over ons hotel.

Het is fijn om te lezen dat u onze service en de vriendelijkheid van onze medewerkers zo weet te waarderen.

Mocht u opnieuw een weekendje weg plannen dan bent u van harte welkom.

Met vriendelijke groeten,

3 weken geleden beoordeeld

we kregen een hartelijk en persoonlijk onthaal.
De kamer voldeed aan de verwachtingen. We hadden een supergoed bed. Enige minpunt: het uitzicht vanuit de kamer, maar dat is waarschijnlijk beter als je een duurdere kamer boekt.
Het ontbijt was heeeeeel lekker en gezond!

Datum van verblijf: juli 2019
SueNeervoort, General Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste,

Danku voor uw positieve review,
Ik deel uw commentaar over het ontbijt ook mee aan de ontbijtdames!

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen,

vriendelijke groeten,

3 weken geleden beoordeeld

We hebben 1 nacht verbleven in hotel Sablon.
De ontvangst was super vriendelijk en we werden zelfs naar onze kamer begeleid.
De kamer kraaknet en modern ingericht.
Het ontbijt was heel uitgebreid.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien in Hotel Sablon!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gister verbleven in hotel Sablon. Wat een beleving. Het hotel en de kamer waren compleet nieuw, totale luxe, vriendelijk personeel. Echt alles er op en er aan.
De gastheer gaf ons bij binnenkomst aan graag advies te ontvangen voor een volgende keer. Ik wil jullie alleen maar zeggen; ‘ga zo door’ !! Wij hebben genoten en komen zeker terug.

Beste Charlotte,
hartelijk dank voor deze perfecte score en we verwelkomen jullie graag snel terug bij ons.
We gaan alvast door op deze manier!
Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 3 juli 2019

Zeer warme, hartelijke ontvangst in hotel Sablon, waar de klant op de eerste plaats komt.
Bagage wordt met de glimlach opgeborgen wanneer de kamer nog niet klaar is of wanneer je op de dag van vertrek nog even de stad in wilt.
Ook voor de fietsen voorzien ze een veilige overnachtingsplaats.

Het ontbijt was grandioos! Zelden zo een lekker, uitgebreid ontbijt gekregen in een hotel.

Top!

Datum van verblijf: juni 2019
SueNeervoort, General Manager van HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Beste,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in ons hotel!
Het ganse team apprecieert uw mening en zal blijven werken om elke gast een unieke beleving te bezorgen.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen.