Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 18 februari 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel is Patritius! Het ligt op korte loopafstand van het hart van Brugge.
Het pand is erg mooi en goed onderhouden.
De kamers zijn ruim en voorzien van alle gemakken (airco, mini bar, koffie en thee faciliteiten, gratis wifi etc...).

Een plek om nog eens naar terug te komen!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 2 oktober 2018

je gaat er even tussenuit en boekt een hotel, wij dus ook en wat blijkt wat een mooie kamer en een ambiance, in een zeer oud pand (onder monumentenzorg) wat smaakvol is ingericht en een rust uitstraalt, kortom: heerlijk, wat een genot in de mooie stad Brugge en dan dit werkelijk klasse hotel, chapeau

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018

Hier geweest met heel mijn familie, wat een prachtig hotel, kamers heel mooi, heel proper, mooie tuin, de mensen aan de receptie waren heel aardig en heel erg behulpzaam, het ontbijt was heerlijk, lekkere koffie, lekker eitje, keuze genoeg. de ligging is ook heel dicht bij het centrum, enige minpuntje is de parking weinig plaats, niet geschikt voor ons minibusje en wel duur, maar dit is brugge, wij zijn op de gratis parking buiten de ring gaan staan, geen probleem en afstand valt reuze mee. in stad helaas geen parkings voor minibusjes (ondergrondse te laag)

Kamertip: enkel in het oude gedeelte een lift maar deze kamers waren ook super mooi
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 14 februari 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel op een centrale locatie. Restaurants, winkels en bezienswaardigheden bevinden zich allemaal op loopafstand. Parkeergarages zijn ook op loopafstand van het hotel en goed betaalbaar. Eigenaren zijn heel vriendelijk, kamer was mooi en schoon met een fijn bed. Bij een volgend bezoek aan Brugge boeken we zeker weer dit hotel.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Via tripadvisor hier terecht gekomen. Een prima, centraal gelegen hotel. De auto kun je, tegen € 8,90 per dag, op 5 min lopen parkeren bij ‘t Pandereitje( moet je op zaterdag wel even 15 min wachten voor de slagboom ivm drukte). De kamer zijn zeer netjes en zien er koloniaal uit. Lekker gezellig. Het ontbijt is prima. Niet extra’s maar ook niks minder. Voldoet goed. Het echtpaar, de eigenaren, zijn heel gastvrij en vriendelijk. Als ik terug ga naar Brugge en ik kan voor deze prijs boeken ga ik hier meteen naar toe. Het is prijs/kwaliteit top!!!

Datum van verblijf: februari 2018