Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Via tripadvisor hier terecht gekomen. Een prima, centraal gelegen hotel. De auto kun je, tegen € 8,90 per dag, op 5 min lopen parkeren bij ‘t Pandereitje( moet je op zaterdag wel even 15 min wachten voor de slagboom ivm drukte). De kamer zijn zeer netjes en zien er koloniaal uit. Lekker gezellig. Het ontbijt is prima. Niet extra’s maar ook niks minder. Voldoet goed. Het echtpaar, de eigenaren, zijn heel gastvrij en vriendelijk. Als ik terug ga naar Brugge en ik kan voor deze prijs boeken ga ik hier meteen naar toe. Het is prijs/kwaliteit top!!!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 20 augustus 2017

Het hotel is gelegen in het historisch centrum van de stad. ( 2 straten verwijderd van de Vismarkt)
Je kan dus best tijdig parking aan het hotel reserveren indien je dat wenst want die is beperkt. Het alternatief was openbare parking " 't Pantreitje" (nabij oude gevangenis) op 5 minuten stappen van het hotel en in feite niet duur.Vanaf het hotel bereik je de bezienswaardigheden van Brugge dus makkelijk te voet. In het hotel was het fijn om na een vermoeiende dag de lijn door te trekken en in prachtig pand tot rust te kunnen komen. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker.

Kamertip: Ik had een superior kamer aan de straatzijde en had er een goede nachtrust.(totaal geen lawaai).
Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben erg genoten van onze ruime propere kamer met de nodige faciliteiten waaronder een goede matras in dit mooie historische pand.
Het hotel is zeer centraal gelegen in een rustige buurt.
De uitbaters zijn erg attent en zeer klantvriendelijk en staan steeds ter beschikking van de gasten.
In België hebben we nog lekkere warme bakkers en zelden komen wij nog verse broodjes tegen in de hotels wat we jammer vinden maar anderzijds begrijpen we wel dat dit niet altijd een haalbare kaart is.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 12 april 2017

Je rijdt Brugge binnen en parkeert op nivo -3 in de parkeergarage aan 't Zand. Met de lift naar boven, dan sta je voor het hotel. Parkeren is relatief goedkoop, vergeleken met alle grote steden, die we kennen.
Schone, nette kamer met Rituals artikelen.
Je wordt ontvangen met een kaart van Brugge en uitleg over de stad.

Kamertip: vragen hoeveel bedden er op een kamer staan
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 9 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wij namen de kleine twinkamer gezien dit de enige was die nog vrij was. We huurden een parkingplekje (15 euro), wat veel te veel geld was! Amper drie parkeerplekjes die we met moeite konden innemen wegens zooo klein. Tip: de nabijgelegen parking pandreitje is een betere optie! Stuk goedkoper!
De kamer op zich was niet te klein, goed voor ons twee in typisch victoriaanse stijl. De kamer lag net naast de lift maar daar hebben we geen last van gehad. De badkamer bestaat uit lavabo, wc en douche. De douche was met regenkop, het water stroomde niet zo fel en ging soms over van koud naar warm.
Het ontbijt was lekker, met keuze tussen gekookt of roereitje. Prijs kwaliteit oke.

Datum van verblijf: oktober 2016