Een paar keer per jaar gaan wij naar Brugge, en elke keer kiezen wij een ander hotel. Op de fotos leken de kamers mooi en ruim en de prijs was leuk, dus geboekt. Tijdens het inchecken neemt mevrouw midden in het gesprek de telefoon op en begint een uitgebreid gesprek en laat ons 10min staan wachten. Vervolgens komt er een jongeman waarvan ik dacht dat het een hotelgast was, aangezien hij in een grijze sporttrui liep maar de sleutel geven omdat het gesprek wel heel lang begon te duren. Dat was al geen professionele indruk. Toen naar de 2e verdieping over een enge dunne trap, overal pikkedonker geen automatisch licht, brak bijna mijn nek zoekend naar lichtknoppen, komen we bij de kamer, die letterlijk niet groter was dan de schuur in mijn tuin. De badkamer was 1m2. De kamer was een soort aangebouwd hokje, met hele dunne wandjes waar je elk geluid doorheen hoort. Niet eens een raam om naar buiten te kijken. Ergens bovenin een klapraam. Wij besloten om een grotere kamer te gaan vragen zoals een op de fotos. Op de gang wordt mijn man met onze tassen bijna ondersteboven geduwd door een rennende man op de gang die erna vervolgens heel verontwaardigd deed of hij niks gedaan had. Dit was blijkbaar de eigenaar. Nog een slechte indruk erop. De kamers op de foto's waren blijkbaar de "suites" zoals mevrouw het noemde. Er moest 100 euro bijbetaald worden, en vervolgens waren deze dus ex ontbijt. De kleine kamer was incl ontbijt maar dit moest dus opnieuw betaald worden. Wij waren ondertussen al klaar met het hele circus en besloten hier dan ook niet te ontbijten. Ik wilde eigenlijk naar een ander hotel maar we hadden gereserveerd voor diner en daar was geen tijd meer voor. De zogenaamde suite was absoluut niet groter dan een normale kamer in bijv Dukes Palace of het Navarra hotel. Niks bijzonders. De badkamer moest dringend gekit worden en de douche zag oranje van de kalkaanslag. Veel spinnenwebben.
De fotos zijn met vergrootlenzen zijn gemaakt en geven een heel vertekend beeld.
Toen wij terug kwamen liep de jongeman drankjes te serveren in de bar nog altijd met zijn grijze hoodie aan. Geen gezicht. Oftewel, als je op zoek bent naar een professioneel en wat luxere uitstraling voor een 4 of 5 * hotel, zou ik Jan Brito overslaan.
Wij gaan niet meer terug.