Beoordeeld op 16 januari 2019

Heerlijk hotel op 2 minuten lopen van bv. de Rozenhoedkraai. Mooi historisch gebouw met een modern bijgebouw. Zeer vriendelijke bediening. Hadden een mooie sfeervolle zolderkamer in het bijgebouw. Heerlijk bed en een prima badkamer. Konden de auto parkeren met een kaartje van het hotel in de nabij gelegen parkeergarage. Uitgebreid ontbijt met ruime sortering, alles in een authentieke grote soort huiskamer. Heel het hotel straalde een huiselijke knusheid uit en ons verblijf was dan ook een genot. Aanrader.

Datum van verblijf: december 2018
Hotel Jan B, General Manager van Hotel Jan Brito, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2019

Hartelijk dank dat wij deel konden uitmaken van een fijn bezoek vol genot aan Brugge.
Wij hopen u ook in de toekomst terug te kunnen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 9 januari 2019

we hebben 2 nachten in het hotel verbleven.'s avonds gezellig in de bar bij het haardvuur gezeten.De kamer was schoon en gezellig.de balken van het dak geven een leuke sfeeromdat het een rustige straat is sliepen we erg rustig

Kamertip: nederlandse zender op de kabelontbijtkamer is een beetje krap

Beste rikvand0mmele,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden over ons hotel.

Wij zijn blij te lezen dat u van een goede nachtrust hebt kunnen genieten voordat u het mooie Brugge kon ontdekken.

Wij hopen u in de toekomst nog bij ons te kunnen ontvangen aan het haardvuur!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 28 december 2018 via mobiele applicatie

Personeel is vriendelijk. De kamers zijn ruim maar verouderd. Ook de badkamer heeft zijn beste tijd gehad. Ontbijt is lekker en er is keuze genoeg.
Bar is klein en beperkt. Sauna is mooi en verzorgd. Fitness is heel klein.

Datum van verblijf: december 2018
Betty D, Eigenaar van Hotel Jan Brito, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2019

Beste,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons.

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van het lekkere ontbijt in de ochtend en dat u keuze genoeg had om de dag goed te starten. De Sauna is ideaal om met zijn tweetjes tot rust te komen en te genieten.
De niet zo grote bar is inderdaad eerder gezellig, zeker in de winter bij het haardvuur.

Wij hopen u bij een volgende gelegenheid opnieuw te mogen verwelkomen bij ons.

Beoordeeld op 27 december 2018

Ideale locatie om een zeer comfortabel verblijf in Brugge te beleven. Helemaal middenin het hart van Brugge. Alles binnen stap-afstand mét een goedkope parking op 2 minuten. Het hotel zeer warm en mooi. Wandtapijten bij het rijkelijk ontbijt. Kraaknette en geluidsarme kamers met top-bedden. Personeel zorgt voor een heel vriendelijk en gastvrij ontvangst.

Beste,

Bedankt om uw ervaringen van uw verblijf bij ons te delen met de anderen.
Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van de authentieke charme in ons historische pand.
We houden ervan onze gasten te verwelkomen en in de watten te leggen.

Wij kijken alvast uit naar uw volgende verblijf bij ons.

Beoordeeld op 25 december 2018

Mooi klein antiek hotel met ruime romantische kamers.kamer was voorzien van een comfortabel bed waarvoor je zelf kon kiezen tussen twee één persoons bedden of een tweepersoons bed. Erg fijn. Ook roomservice was mogelijk maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. maar uitgaande van hoe we zijn ontvangen ga ik er vanuit dat ze je op je wenken bedienen zo je wilt.