86 US$
Expedia.com88 US$
Hotels.com88 US$
getaroom.com91 US$
Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Na een trouwpartij bleven we 1 nacht slapen, ondanks de waarschuwingen en negatieve beoordelingen.
Op zich een leuk hotel. Qua ligging.
Wij hadden een tweepersoonskamer standaard met dubbel bed.
Zeer kleine en krappe kamer, doch met alles erin en relatief nieuw en proper.
Badkamer is achter 1 op 1m met een dochegordijn die aan jouw lijf plakt.
Zeer gehorige kamers.
Plafonds lijken van karton.

Te veel geld voor de grootte en kwaliteit maar op zich voor 1 nacht wel oké.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 18 december 2018

De auto op een parking en met de bus wat dichter geraakt. Verzorgde kamer, vlotte inschrijving : tweede verdieping, maar.. geen mini-bar ondanks een flessenopener op de kamer. Verzorgd ontbijt in een mooie zaal. Voor het gemak : met ee ntaxi terug naar de auto. Een aanrader.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 17 november 2018 via mobiele applicatie

Slechte bedden, geen werkende douche en zeer gehorig. Nadat ik had gemeld dat de douche het niet deed werd ik stom verbaasd aangekeken en heb ik de situatie zelf moeten oplossen door te zeggen dat ik het enkel wilde melden. Heel onprofessioneel van de Manager.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

De sterren zijn enkel voor de ligging en de vriendelijkheid aan de receptie, we hebben bijna 200 euro betaald voor 1 nacht en dan krijgen we een stoffige kamer met slechte bedden, een muffe wc-geur, zonder airco en geen minibar. Je kan je ook niet deftig douchen want de doucheslang is te kort. Het ontbijt was al helemaal niet de moeite en de lift is levensgevaarlijk als er kinderen zouden bijzijn. Het hotel wordt dan wel aanbevolen door Gault Millau

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Een kamer (304)geboekt voor 95,-
per nacht.. Geen airco in de kamer, geen ventilator, en bij de ramen zat geen gaas zodat je s'avonds ook de ramen niet open kunt zetten, wat zoiezo niet fijn is in het centrum van Brugge... Het was veel te warm in z'on ielige kleine kamer.. Ook een krukje waar de vlekken op het gestoffeerde deksel zaten, zat vol afval van de vorige huurders.. De rand vh douchescherm was beschimmeld, en het afvoer-ventilatierooster boven het bad zat vol met viezigheid..
Het ontbijt was erg karig..

De stad Brugge was geweldig, maar dat hotel zouden wij nooit meer boeken

Datum van verblijf: juli 2018