Orbitz.com
Expedia.com88 US$
Hotels.com88 US$
getaroom.com91 US$
Beoordeeld op 17 november 2018 via mobiele applicatie

Slechte bedden, geen werkende douche en zeer gehorig. Nadat ik had gemeld dat de douche het niet deed werd ik stom verbaasd aangekeken en heb ik de situatie zelf moeten oplossen door te zeggen dat ik het enkel wilde melden. Heel onprofessioneel van de Manager.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

De sterren zijn enkel voor de ligging en de vriendelijkheid aan de receptie, we hebben bijna 200 euro betaald voor 1 nacht en dan krijgen we een stoffige kamer met slechte bedden, een muffe wc-geur, zonder airco en geen minibar. Je kan je ook niet deftig douchen want de doucheslang is te kort. Het ontbijt was al helemaal niet de moeite en de lift is levensgevaarlijk als er kinderen zouden bijzijn. Het hotel wordt dan wel aanbevolen door Gault Millau

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Een kamer (304)geboekt voor 95,-
per nacht.. Geen airco in de kamer, geen ventilator, en bij de ramen zat geen gaas zodat je s'avonds ook de ramen niet open kunt zetten, wat zoiezo niet fijn is in het centrum van Brugge... Het was veel te warm in z'on ielige kleine kamer.. Ook een krukje waar de vlekken op het gestoffeerde deksel zaten, zat vol afval van de vorige huurders.. De rand vh douchescherm was beschimmeld, en het afvoer-ventilatierooster boven het bad zat vol met viezigheid..
Het ontbijt was erg karig..

De stad Brugge was geweldig, maar dat hotel zouden wij nooit meer boeken

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Bij het binnen komen van dit hotel hadden we al direct begrepen waar we terecht kwamen . Overal stoffig en het rook er niet al te fris . De kamers zijn ook verouderd met slechte bedden. In de bad kamer er een bad met gordijn om te douchen. Het buffet was niet slecht maar het was helemaal niet zoals omschreven op de website. Er is ook geen parking in de nabijheid van het hotel. 130 € is dan wel veel betaald voor een nachtje. Ik denk dat wij er niet meer zullen gaan .

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Fotos zien er goed uit..eenmaal binnen weet je dan ook niet of je nou moet huilen of lachen dat je geld hiervoor betaald, geen waterkoker of een biertje zoals de fotos aangeven. Badkamer is echt heel vies en alles is oud en de wc heb ik toch maar even zelf schoongemaakt..heel roestig. Wc borstels beter niet aanraken..Lamp bij het bed; kapot. Tv; hangt bij een kast voor de deur, lastig als je in bed tv wilt kijken. Personeel; duwen je bijna omver (letterlijk en figuurlijk). Ontbijt; niet veel keus naar mijn mening, je pakt maar gewoon iets want je moet toch ontbijten en dan voor 12 euro p.p. vind ik dat een duur boterham.

Datum van verblijf: mei 2018