88 US$
eDreams86 US$
getaroom.com91 US$
Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Een kamer (304)geboekt voor 95,-
per nacht.. Geen airco in de kamer, geen ventilator, en bij de ramen zat geen gaas zodat je s'avonds ook de ramen niet open kunt zetten, wat zoiezo niet fijn is in het centrum van Brugge... Het was veel te warm in z'on ielige kleine kamer.. Ook een krukje waar de vlekken op het gestoffeerde deksel zaten, zat vol afval van de vorige huurders.. De rand vh douchescherm was beschimmeld, en het afvoer-ventilatierooster boven het bad zat vol met viezigheid..
Het ontbijt was erg karig..

De stad Brugge was geweldig, maar dat hotel zouden wij nooit meer boeken

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Bij het binnen komen van dit hotel hadden we al direct begrepen waar we terecht kwamen . Overal stoffig en het rook er niet al te fris . De kamers zijn ook verouderd met slechte bedden. In de bad kamer er een bad met gordijn om te douchen. Het buffet was niet slecht maar het was helemaal niet zoals omschreven op de website. Er is ook geen parking in de nabijheid van het hotel. 130 € is dan wel veel betaald voor een nachtje. Ik denk dat wij er niet meer zullen gaan .

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Fotos zien er goed uit..eenmaal binnen weet je dan ook niet of je nou moet huilen of lachen dat je geld hiervoor betaald, geen waterkoker of een biertje zoals de fotos aangeven. Badkamer is echt heel vies en alles is oud en de wc heb ik toch maar even zelf schoongemaakt..heel roestig. Wc borstels beter niet aanraken..Lamp bij het bed; kapot. Tv; hangt bij een kast voor de deur, lastig als je in bed tv wilt kijken. Personeel; duwen je bijna omver (letterlijk en figuurlijk). Ontbijt; niet veel keus naar mijn mening, je pakt maar gewoon iets want je moet toch ontbijten en dan voor 12 euro p.p. vind ik dat een duur boterham.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 29 januari 2018 via mobiele applicatie

Pluspunten:
- Personeels was vriendelijk
- Ontbijt was oké
- Kamer was ruim

Negatieve punten:
- Onze douche werkte niet , dus wij hebben niet fatsoenlijk kunnen douchen
- Het slot van de deur deed het niet omdat de batterij leeg was dus kregen we een manuele sleutel (op zich niet erg, maar het hoort natuurlijk niet). Meisje achter de balie kon niks doen en had ook geen collega's om te helpen
- De kluis deed het niet
- Het is er vreselijk gehorig

Ik ben feitelijk geen moeilijk persoon, maar bij een hotel verwacht je toch dat de douche het doet.

In prijs kwaliteit verhouding ben ik zeer teleurgesteld. Wij hadden al wat meer betaald voor een superiour kamer, en dan gelukkig ook nog met korting want als ik de volle prijs had betaald had ik zeker mijn geld teruggevraagd. Nu met korting vind ik het al te duur voor wat je krijgt. Ik ben zeer teleurgesteld, wat ik jammer vind.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 29 januari 2018 via mobiele applicatie

Nu wat kan ik zeggen over dit hotel? Het personeel was wel vriendelijk en de ligging was perfect. Dat was het dan ook. Onze kamer was niet inorde. De douch werkte niet. De keycard voor de kamer werkte niet. Ondanks dat ik het had gezegd rond 18u konden ze deze niet vervangen want ze wisten niet hoe ze de batterijen moesten er uit halen. Het ontbijt was matig. Koffie en fruitsap was niet te drinken. Het geluid in de gang en in de andere kamers was verschrikkelijk. Kortom je hebt betere hotels voor de zelfde prijs

Datum van verblijf: januari 2018