Beoordeeld op 4 januari 2020

een ruimere badkamer zou aangenamer geweest zijn. Douche staat te dicht van het toilet. Ook een apart toilet is aangenamer. en is meer hygienisch Voor zwaardere mensen heel krap om te bewegen in die heel kleine ruimte.

Kamertip: ruimere badkamer
Beoordeeld op 25 december 2019

Een kleine gezellige kamer evenals het hotel, met prachtige uitzichten en/of doorkijken op de stad, met alle faciliteiten die we ons wensten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel is centraal gelegen waardoor alles op loopafstand is.

Beoordeeld op 7 december 2019 via mobiele applicatie

1 nacht verbleven in dit knusse hotel gelegen midden in Brugge. De eigenaresse is zeer vriendelijk. We waren vroeg ter plaatse en konden onze koffers achterlaten. Gelet op de gunstige ligging tussendoor even ingecheckt. De kamers zijn netjes en authenthiek. Ontbijt is super!

Beoordeeld op 22 oktober 2019

* Ideale locatie
* Aardig personeel (regelden een kinderstoel voor mijn dochtertje toen wij ernaar vroegen)
* Goede tips over de stad, restaurants enzovoort
* Makkelijk parkeren, bij het treinstation (was maar een klein stukje lopen)

Kamertip: Bovenste verdieping!
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 20 oktober 2019 via mobiele applicatie

Mooi en ruime kamer op een goede locatie, midden in het centrum. De kamer is mooi aangekleed en sfeervol. Echt was de badkamer onhandig klein en het bed doorgezakt. Mooi kamer, maar niet voor de prijs.

Datum van verblijf: oktober 2019