Word beloond met One Key
Quest38422013821
Place 2 BE in Bruges
Beoordeling van Flanders Hotel
26 nov 2023 beoordeeld
Zeer professioneel baliemedewerkers. Kamer zeer proper en een zeer goed bed. Gezellig Bar met ervaren barman! Uitgebreid lekker ontbijtbuffet . Zeer goede locatie op wandelafstand van restaurants en meer.
Tip : reserveer tijdig uw parking.
Datum van verblijf: november 2023Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Is er een probleem met deze beoordeling?
Bar/lounge
  • Booking.com
  • eDreams
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 31 augustus 2023

De kamer was super schoon. Bij de receptie kregen we veel informatie van wat er te doen is en waar je lekker kan eten. Het personeel is zeer vriendelijk. Alles bij elkaar een aangename verblijf en sfeer. Een echte aanrader.

Beoordeeld op 28 augustus 2023

Mooi en schoon hotel. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zeer rustige zwembad.
Ontbijt was prima. Niet heel uitgebreid, maar voor ieder wat wils.
Fijne plek, midden in de stad. Alles kon lopend.

Wij hadden een familiekamer geboekt. Hoewel de reviews over de bedden lovend waren, vonden wij het zeer harde bedden. Zelfs de kinderen vonden ze niet prettig. In de kamer was het erg warm als de airco niet aanstond. Mogelijk doordat we direct boven het zwembad zaten?
Verder was de kamer wel heel netjes en was alles aanwezig wat we nodig hadden.

Kortom: mooi, net hotel op een top locatie. Zeer aan te raden. Familiekamer behoeft nog wat aandacht voor we deze zouden aanraden.

Beoordeeld op 26 augustus 2023

GOED HOTEL EEN WAARSCHUWING ALS JE BOEKT EN JE WIL DE LAATSTE DAG AFZEGGEN 48 UUR VAN TE VOREN KAN HET NIET
DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK DIT HOTEL HEB GEBOEKT
MIJN OPERATIE IN HET ZIEKENHUIS VERLIEP VLOT MAAR ENIGE COULANCE VERGEET HET MAAR
IK MOET NOG EEN KEER GEOPEREERD WORDEN DUS VERLIEZEN ZE EEN TROUWE KLANT

Kamertip: BOEK EERDER MINDER DAGEN DAN EEN DAG TE VEEL JE KRIJGT JE GELD NIET TERUG
Beoordeeld op 20 augustus 2023 via mobiele applicatie

Vriendelijk,professioneel,mooie en ruime kamers,lekker en goed ontbijt,locatie vlakbij center,redelijke prijs.ik was er alleen met mijn zoon van 12 jaar, zwembad aanwezig belangrijk voor hem.Ruime parking.Ik kan dit Hotel aanraden voor een weekendje Brugge.

Bedank Baron Dirk F.A V
Beoordeeld op 19 augustus 2023

We werden goed ontvangen door de gastvrouw . De kamer was prima en groot genoeg voor ons en met airco. Het ontbijt was ook prima met genoeg keuze . Het hotel zit een paar minuutjes lopen vanaf het super gezellige centrum van Brugge .
We hebben 2 overnachtingen gedaan en zou het zo weer boeken .