Beoordeeld op 7 april 2018

Kamers zijn redelijk groot het enige minpunt is de badkamer waar er tussen de voegen van de tegels enigeschimmels waarneembaar zijn er ontbrak ook een wc borstels de uitleg daarvoor was dat dit onhygienisch is waarbij ik de bedenking maakte dat er wanneer er geen is dit nog onhygienischer is. Voor de rest is dit een prima hotel met een overheerlijk ontbijt.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 februari 2018

Het hotel is gelegen op loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden van Brugge. De ontvangst is gastvrij en vriendelijk. Onze kamer was royaal, had goede bedden, prima badkamer en zag er schoon uit. Het enige minpunt vonden wij het feit dat je met de ramen open behoorlijke geluidsoverlast had van apparatuur die in de binnentuin staat te draaien. Dus met ramen dicht geslapen, Dit betreft in ons geval kamer 21.
Natuurlijk gratis wifi en parkeren kan op de eigen parkeerplaats achter het hotel.

Verbleef: februari 2018
Beoordeeld op 15 februari 2018

Mooi hotel in Brugge dat op een fijne locatie ligt, maar wel pal naast het centrum. Zo'n 5 minuten lopen vanaf de markt, waardoor de omgeving van het hotel 's nachts erg rustig is.

Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Inchecken/uitchecken ging als vanzelf, netjes volgens de boeking. Bij aankomst kregen we ook wat tips en een uitleg over de locaties van het hotel.

Kamer (club type) was ruim en netjes. Badkamer was perfect schoon en van meer dan voldoende handdoeken voorzien. De kamer had een apart toilet, erg fijn. De schoonmaak van de kamer gebeurde in de voormiddag en bij terugkomst in het hotel zag alles er tip top uit.

Ontbijt is goed geregeld. Meer dan voldoende ruimte om te zitten. Er is veel keuze: verschillende broodjes/brood, kazen, vleeswaren en zoetigheid. Ook erg lekker waren de worstjes, scrumbled eggs en bacon. Verse sappen in verschillende soorten. Ook fijn was dat producten dagelijks varieerden.

Kortom, prima hotel op een prima locatie.

Kamertip: Club type kamers is erg fijn qua ruimte.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 december 2017

Het hotel ligt wat verder lopen van het stadshart, maar is goed aan te lopen. De kamer was wat gedateerd en geen bad, dat viel mij een beetje tegen (is persoonlijk) Het zwembad is eigenlijk geen zwembad te noemen, het was een badje. Wel heerlijk geslapen en vriendelijk personeel. Beetje klassiek hotel. Ontbijtzaal was wat sfeerloos, maar het ontbijt was uitgebreid en lekker. Al met al een prima keuze voor een nachtje Brugge

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
FH-GuestRelationsMgr, Guest Relations Manager van Flanders Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2018

Als altijd dankbaar voor de feedback en complimenten en met het oog op de gemiddelde indrukken van onze gasten, wijzen wij er graag op dat e.e.a. inderdaad subjectief blijft. Flanders Hotel is gelegen in het historisch, UNESCO-beschermde deel van het centrum van Brugge, op 550m van het centrale burgplein: https://goo.gl/9oUhTT. Hiermee is het ongeveer 200 meter verwijderd van het ook 's avonds drukste deel van de stad. Een zeer complete, visuele indruk van vrijwel het gehele hotel is verkrijbaar van hier: http://photo.hotelflanders.com.

Beoordeeld op 1 december 2017

Zeer verzorgde en modern uitgeruste kamer (verwarming was wel iets moeilijker te regelen). Vriendelijk en behulpzaam onthaal (we konden al vroeger dan normaal in onze kamer). Opvallend uitgebreide broodkeuze bij ontbijt.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner