Beoordeeld op 15 augustus 2021 via mobiele applicatie

Basic hotel .
Ontvangst vonden wij minder. We werden begroet met de opmerking: “ohhh wat hoor ik .. zijn we van DE Limburg”
Ontbijt goed.
Kamer goed uitgezonderd het tapijt: dit stonk verschrikkelijk en zat vol vlekken. Kamers op tweede verdieping zou ik niet meer kiezen, vraag voor kamer 1ste verdieping, deze hebben laminaat.
Locatie perfect

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 2 juni 2021

Een pluim voor de gastvrijheid van het personeel en de eigenaar. Spontaan werden enkele adresjes voorgesteld met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding om op restaurant te gaan of iets te drinken. Uitgebreid en lekker ontbijt werd op de kamer gebracht.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 14 april 2021

We logeerden met 2 kinderen op de familiekamer. Deze kamer is nogal aan de kleine kant. Raar detail: er zijn 4 spiegels aanwezig in de kamer (1 in de badkamer, 1 op de kleerkast, 1 op het tafeltje en 1 tegen de muur). Lijkt me nogal veel te zijn ... De bedden waren goed. Dit is een klein familiehotel. Door Covid is het enkeln mogelijk om te eten op de kamer, er stond een klein tafeltje. Het ontbijt werd op de kamer gebracht. Dit was basic ok.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 9 april 2021

Enthousiast onthaal, eigenaars doen alles zelf. Echt rustige ligging en goed bereikbaar. Parking vlakbij. Vintage kamers, heel charmant. Sanitair wel wat verouderd maar heel netjes. Ontbijt was subliem!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 15 februari 2021

vlot en vriendelijk desondanks covid maatregelen
Betalende en veilige parking in de buurt
Goed ontbijt op de kamer
Goede informatie voor bezoek Brugge
goed bed en eenvoudige maar zuivere badkamer
Oude maar goed functionerende lift

Datum van verblijf: februari 2021