Beoordeeld op 29 juni 2020

Leuk hotel op prima plek met heerlijk ontbijt. Je krijgt uitgebreid uitleg over wat er te doen is in de omgeving en daarbij wat tips. Kamers zijn eenvoudig maar prima, erg rustig gelegen dus prima nachtrust

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 27 december 2019

Aardig en behulpzame eigenaren stonden voor je klaar en waren erg klantvriendelijk
Heb genoten en zal daar gauw weer eens naar toe gaan ... ontbijt was uitstekend en de kamer
was helemaal top.........

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 december 2019

Klein hotel opgewacht door een zeer vriendelijke gastvrouw wij hadden de bovenste kamer bereikbaar
Met de lift .propere kamer klein maar gezellig ,het onbijt was goed verzorgt wel geen eieren met spek
Maar genoeg uitgebreid kortom goed .voor ons een terugkomertje

Kamertip: Hoogste kamer ,uitzicht
Beoordeeld op 13 december 2019

Hotel Botaniek is een klein hotel, maar gezellig. We hadden een leuke zonnige kamer met uitizicht over de daken van Brugge. De bedden liggen heerlijk en het ontbijt is voldoende.. Het hotel zit op een steenworp van alle gezelligheid,kraampjes restuaruants, winkels en de grote markt. en is toch rustig gelegen.

Beoordeeld op 14 november 2019

Prima kleinschalig hotel. Alles goed schoon en super enthousiaste hoteleigenaar. Lekker en uitgebreid ontbijt. Zeer goede locatie.Het centrum ligt om de hoek. Ook parkeren is prima en goedkoop in de parkeergarage op een paar minuten lopen.

Datum van verblijf: november 2019