19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend doorgebracht in het mooie Brugge. 2 overnachtingen in dit leuke en schone hotel op een top locatie. Niks is lekkerder dan de dag beginnen met een goed ontbijt en dat was er zeker! Verder was de gastheer zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
BiskajerH, Eigenaar van Hotel Biskajer Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Goedemorgen mijnheer Vlasman,

Bedankt voor het schrijven van een review op tripadvisor, blij te horen dat jullie genoten hebben van jullie uitje in Brugge te Hotel Biskajer Adults Only.

Wist u dat Hotel Biskajer Adults Only één van de weinige Adults Only hotels is, waar geen kinderen verblijven en gasten kunnen genieten van de rust en kalmte.

Sinds januari 2018 hebben alle kamers trouwens uitstekende nieuwe boxsprings om onze gasten een heerlijke nachtrust te bezorgen.
Geen enkele bedden naast mekaar geplaatst zoals je in sommige hotels kan vinden. Maar heerlijke ruime dubbele matrassen.

Voor de beste tarieven, reserveert u best via onze eigen website.
Wij hopen jullie in de toekomst alsnog te mogen verwelkomen.

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend gelegen, alles op loopafstand in Brugge. Kamers waren schoon. de ietswat duurdere optie gekozen obv advies van anderen op tripadvisor. Deze kamer was ruim genoeg. Bed sliep uitstekend. Qua onderhoud van het hotel en de kamers kan het nog net. Ontbijt was goed met verse croissantjes en broodjes en goed beleg. Minpuntjes? Misschien de openingstijden van de receptie (maar tot 20u), daardoor moesten we ons erg haasten om op tijd te komen (verkeer zat ook erg tegen). Maar personeel wel erg vriendelijk en behulpzaam.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
BiskajerH, Eigenaar van Hotel Biskajer Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2017

Beste 12MB76,

Bedankt voor uw fijne beoordeling op tripadvisor.

Desondanks u schrijft dat de kamer schoon was, was u 2 zinnen later niet overtuigd van het onderhoud van de algemene ruimtes en uw hotelkamer. Dit is in schril contrast tegenover mekaar.
Indien iets niet naar uw wens was, waarom heeft u dit niet komen melden aan de receptiebalie?

Het is gebruikelijk verlof te nemen indien u vertrekt op vakantie naar het buitenland. Een volledige dag en/of een halve dag naargelang de vermoedelijke reistijd.
Als u 's morgens vertrekt uit Nederland is het helemaal geen probleem om tussen 14u30 en 20 uur in te checken in ons hotel. Onze check-in tijden staan duidelijk vermeld op de website vooraleer u een boeking maakt in ons hotel. Wanneer u natuurlijk verkiest te vertrekken tijdens de drukke avondspits, na het werk, dan is het logisch een 4 of 5-sterren hotel te kiezen met 24 uur receptie zodat u ook in de late avond (nacht) kan inchecken.
Dit is maar gezond verstand. Het feit dat u zich diende te haasten, is enkel aan u toe te schrijven.

Blij te horen dat u genoten heeft van het ontbijt, de goede bedden.

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal, proper en lekker ontbijt. De hotelkamer was niet naar onze smaak ingericht en kwam nogal kitsch over, maar smaken verschillen :). Hemels geslapen en propere badkamer met alle benodigdheden. Het hotel ligt ook zeer rustig en je kan er een paraplu kopen indien het echt Belgisch weer is (handig!).

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
BiskajerH, Eigenaar van Hotel Biskajer Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2017

Beste Yoland584,

Hotel Biskajer Adults Only is rustiek/landelijk ingericht (Flamant Style), passend voor een klein hotelletje in de middeleeuwse stad Brugge.

Op meerdere websites zijn waarheidsgetrouwe foto's terug te vinden waardoor alle gasten/ toekomstige gasten een precies beeld krijgen van de kamers en het interieur.

We vinden het dan ook jammer dat de inrichting van de hotelkamer u niet is bevallen aangezien u op voorhand wist hoe deze er ging uitzien.

Leuk te horen dat u desondanks toch heerlijk heeft geslapen.

25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke dagen gehad! Ontvangst was prima. Uitleg gekregen van bezienswaardigheden en parkeergelegenheid. Spullen in de kamer gezet en Brugge gaan verkennen. Prima kamer, alles keurig en schoon! Het hotel ligt in het centrum, dichtbij de markt en winkelstraten. Alles is op loopafstand. Lekker rustig hotel, geen kleine kinderen. Ontbijt was heerlijk! Ontzettend fijn dat je verse broodjes krijgt, zelf een eitje mag koken en tot aan het einde alles bijgevuld wordt! Kortom, een aanrader!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner

Beste Mirjam V,

Hartelijk dank om ons hotel aan te raden aan alle familieleden/vrienden/kennissen.

Wij zijn verheugd dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

25 september 2017 beoordeeld

Steeds een zeer hartelijke ontvangst in dit charmant hotel met zeer verzorgde kamers. Bij aankomst krijgen we spontaan uitleg over parkeergelegenheden, suggesties voor eetgelegenheden in de buurt en andere bezienswaardigheden of activiteiten. Het ontbijt is zeer verzorgd en wordt regelmatig aangevuld.

• Verbleef: september 2017, reisde met familie
BiskajerH, Eigenaar van Hotel Biskajer Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 november 2017

Beste nackaertspeter,

Altijd leuk om bekende gezichten terug te zien in ons hotel.

We hopen jullie nog vele malen te mogen verwelkomen in Hotel Biskajer.

met vriendelijke groeten,