Wouter

Mooi hotel nabij centrum van Brugge

Beoordeling van Hotel Aragon
5,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeld
Mooi fijn hotel dicht bij het centrum van Brugge. Kamers zijn netjes met alles wat nodig is. Ontbijt buffet is ruim in assortiment en van goede kwaliteit. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. In dezelfde straat van het hotel is een parkeergarage waar je de auto goed en veilig kan parkeren tegen een redelijke prijs.
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Parkeren kan in de parkeergarage vlak naast het hotel.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Beste Departure819202,

Hartelijk dank voor uw lovende review. We zijn blij om te horen dat u ons hotel mooi en fijn vond, en dat u de locatie in het centrum van Brugge waardeerde. Het is fijn om te weten dat de kamers aan uw verwachtingen voldeden en dat u tevreden was met ons uitgebreide en kwalitatieve ontbijtbuffet.

Daarnaast waarderen we uw complimenten over ons vriendelijke en behulpzame personeel. We streven er altijd naar om onze gasten een zo aangenaam mogelijk verblijf te bieden.

We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Volledig restitueerbaar
  • ZenHotels.com
0.6 km van Hotel Aragon
Meer hotels in Brugge bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Hotel zeer goed gelegen en rondom vol restaurantjes. Personeel heel vriendelijk. Wij hebben bij aankomst een upgrade voor de kamer gekregen. Fantastisch ontbijt met enorme keuze. Parking voor de wagen. Een echte aanrader met veel wandel mogelijkheden

Kamertip: Een aanrader om Brugge te ontdekken op 200 meter van het centrum
Datum van verblijf: mei 2024
Marie De Plancke, General Manager van Hotel Aragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste 737jeanclaudec,

Bedankt voor uw positieve review! We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het is fijn dat onze gunstige ligging en de nabijheid van restaurants aan uw verwachtingen voldeden. We zijn ook blij dat u tevreden was met de vriendelijkheid van ons personeel en de kamerupgrade. Het doet ons goed te horen dat u ons ontbijt met de uitgebreide keuze fantastisch vond. Onze parkeerfaciliteiten en de vele wandelmogelijkheden in de omgeving zijn inderdaad grote pluspunten. Nogmaals bedankt voor uw aanbeveling en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 12 mei 2024

Van al de hotels waar we al verbleven, vergelijkbaar met prijs, kwaliteit, service en bereikbaarheid, was hotel Aragon het beste hotel. Zeker een aanrader! Vriendelijk personeel, mooie kamers, goede bediening, uitgebreid ontbijt en het hotel is toegankelijk voor iedereen. Wij komen alvast een volgende keer terug!

Datum van verblijf: mei 2024
Marie De Plancke, General Manager van Hotel Aragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2024

Beste Connector48147483934,

Wat geweldig om te horen dat u ons hotel zo hoog waardeert! We zijn vereerd om te worden beschouwd als het beste hotel waar u heeft verbleven, vooral gezien de vergelijkbare prijs, kwaliteit, service en bereikbaarheid met andere accommodaties.

Het doet ons veel plezier dat u de vriendelijkheid van ons personeel, de mooie kamers, de goede service en het uitgebreide ontbijt heeft opgemerkt en gewaardeerd. We streven er altijd naar om een gastvrije omgeving te creëren die voor iedereen toegankelijk is.

Bedankt dat u ons aanbeveelt en we kijken er naar uit om u bij een volgend bezoek opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 5 mei 2024

Het bed was fantastisch! Erg fijn dat er losse lakens waren.

Wij hadden een suite, maar de airco heeft niks gedaan. Het was bloedheet (en wij waren begin mei! gegaan).

De badkamer vond ik ook wat klein voor de prijs die ervoor wordt betaald. Je kon namelijk niet met twee personen erin.

De locatie van het hotel was top! Middenin het centrum. Let er wel op dat er niet met een grote auto naartoe wordt gegaan, anders dan gaat deze niet passen in de garage.

Kamertip: De suite is geen meerwaarde in mijn ogen. De locatie is fantastisch!
Datum van verblijf: mei 2024
Marie De Plancke, General Manager van Hotel Aragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2024

Beste,

Bedankt voor uw review!

Het is fantastisch om te lezen dat u zowel de locatie als de bedden gesmaakt heeft.

Als ik het me juist voorheb, heeft u de penthouse kamer geboekt? Wij hebben in het hotel immers geen suites. Los daarvan, stond de verwarming nog aan dit weekend omdat heel wat gasten nog last hebben van de lage temperaturen. Heeft u contact opgenomen met de receptie? Zij konden dit gemakkelijk voor u aangepast hebben.

Nogmaals bedankt voor uw review!

Beoordeeld op 28 april 2024 via mobiele applicatie

We hadden een keurige kamer en het was ook heerlijk rustig, zoals we gevraagd hadden. Alleen de tv deed het niet. Ter compensatie zijn de parkeerkosten niet berekend. Een goede service van het hotel waar de receptie vriendelijk en attent waren. Als ik weer naar Brugge ga dan wordt het dit hotel!

Kamertip: Als je Brugge wilt zien, ga niet in het weekend, want dan is het erg druk!
Datum van verblijf: april 2024
Marie De Plancke, General Manager van Hotel Aragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2024

Beste Explorer61611551579,

Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat onze kamer aan uw verwachtingen voldeed. Nogmaals onze excuses voor het ongemak met de tv! Het doet ons goed te horen dat ons receptieteam vriendelijk en attent was. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Brugge!

Beoordeeld op 27 april 2024 via mobiele applicatie

Heerlijke ontspannen verblijf gehad bij Hotel Aragon.
Het hotel ligt op 5 minuten loopafstand van alle winkels en bezienswaardigheden.
Vriendelijk personeel en fijne kamers! Ontbijt was goed! Van alles om een goede bodem te leggen om de stad te verkennen.

Echt een aanrader om Brugge goed te verkennen!

Kamertip: Parkeergelegenheden zijn schaars in Brugge. Houd hier rekening mee.
Datum van verblijf: april 2024

Beste,

Bedankt voor uw vriendelijke woorden! We zijn verheugd te horen dat u een heerlijk ontspannen verblijf heeft gehad bij ons. Het doet ons goed te weten dat u de gunstige locatie, het vriendelijke personeel en de comfortabele kamers heeft gewaardeerd. We zijn blij dat u genoten heeft van het ontbijt en dat dit een goede basis was om de stad te verkennen. Het is fantastisch om te horen dat u ons hotel aanbeveelt! Als u in de toekomst nog eens terug wilt komen, staan wij graag weer voor u klaar!