Beoordeeld op 17 januari 2019 via mobiele applicatie

We hebben een nacht overnacht in dit hotel.
Al gauw viel het op hoe netjes schoon het overal in het hotel was.
De receptioniste was erg vriendelijk en het bleek dat onze kamer zich in een bijgebouw bevond.
We werden naar dat andere deel geleid en er werd netjes uitleg gegeven.
Dat bijgebouw bevond zich om de hoek.
De bedden zijn ook goed te noemen.
Het ontbijt vrij goed, bij drukte is het buffet een beetje krap en klein.

Datum van verblijf: januari 2019
EvelyneS276, Guest Relations Manager van Hotel Aragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2019

Beste 483ruudk,

hartelijk dank om de tijd te nemen om uw ervaringen in Hotel Aragon hier te delen.

Het doet ons telkens opnieuw deugd te lezen dat onze gasten aangenaam en vriendelijk onthaald worden door onze medewerkers.

De zachte matrastoppers zorgen voor extra comfort om een goede nachtrust te garanderen.

Op een piekmoment kan het inderdaad druk zijn aan het ontbijtbuffet. Met voldoende medewerkers zorgen we ervoor dat het buffet toch steeds netjes en aangevuld blijft.

Hopelijk kiest u opnieuw voor The Swan Hotel Collection tijdens een toekomstig verblijf in Brugge.

Beoordeeld op 14 januari 2019

Goede ligging, vriendelijk personeel maar de kamers zijn véél te klein voor hun prijs. De executuve room die we kregen was zowat de kleinste hotel kamer die ik ooit had. Volgens het personeel kun je in de goedkoper kamers maar amper ronddraaien... klinkt niet echt als 4 sterren....

Datum van verblijf: december 2018

Beste Jelle V.,

hartelijk dank om de tijd te nemen om uw ervaringen in Hotel Aragon te delen op TripAdvisor.

Het is fijn om te lezen dat u de locatie van het hotel wist te waarderen alsook de vriendelijkheid van het personeel.

De verwoording van onze medewerkers omtrent de standaard kamers betreuren we ten zeerste en we zullen de nodige maatregelen treffen om dergelijke uitspraken in de toekomst te vermijden. Onze comfort kamers hebben een oppervlakte van minstens 20 m², de executive kamers hebben minimaal 26 m². Hierbij voldoen we aan de standaarden die de Belgische sterrenclassificatie ons oplegt.

Mocht u in de toekomst terug een verblijf in Brugge overwegen, adviseren we u een kijkje te nemen op de website van ons vijfsterren-zusterhotel. De hogere classificatie brengt ook een ruimere kamer met zich mee.

Beoordeeld op 7 december 2018

Goed hotel gelegen op loopafstand van centrum (grote Markt) van Brugge.
Kamer met balkon is rustig gelegen aan de achterzijde. Uitzicht op oude panden.
Kamer netjes met goede badkamer. Douchen in bad is minder prettig.
Prime en uitgebreid ontbijtbuffet.
Hotel heeft maar 5 Parkeerplaatsen. Van te voren reserveren. Toegang is erg nauw. Een te brede auto kan er niet in. Verder parkeren in openbare parkeer garage. Niet altijd in de buurt beschikbaar.

Kamertip: Aan de achterzijde is het rustig. Voorzijde aan relatief drukke straat gelegen.
Datum van verblijf: oktober 2018
EvelyneS276, Guest Relations Manager van Hotel Aragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Beste Ria v,

hartelijk dank om de tijd te nemen om een beoordeling te schrijven over uw recente verblijf in Hotel Aragon.

Het is fijn om te lezen dat uw een aangenaam verblijf had bij ons in een rustige & nette kamer met balkon. De centrale ligging is inderdaad één van onze grote troeven.

De hotelparking bestaat uit 6 plaatsen en de inrit is inderdaad smal maar zelfs grote wagens slagen er in om bij ons te parkeren. Door het beperkte aantal plaatsen is reserveren op voorhand aan te raden. Naast de verschillende centrumparkings beschikt Brugge ook over randparkings waarbij gratis bus shuttles voorzien worden naar het centrum. Dit kan een uitkomst bieden op de hele drukke topdagen in de stad waarbij er geen parkeerplaatsen in het centrum meer voorhanden zijn.

Hopelijk mogen we u opnieuw verwelkomen binnen The Swan Hotel Collection tijdens een nieuw verblijf in Brugge.

Beoordeeld op 23 oktober 2018

Prachtig schoon hotel met zeer gunstige ligging, midden in het centrum. Één minpuntje, we hadden een 3 persoons kamer. Het derde bed was een opklapbed wat echt niet lekker lag. Er zat een brede naad van wel 6 centimeter in de bodem die je voelde als je er op lag. Gelukkig werd het wel direct opgelost door er een dubbel matras op te leggen. Dit zou voor een 4 sterren hotel eigenlijk verbeterd moeten worden. Het andere bed was top dus een erg groot verschil.

Kamertip: Geen kamer nemen aan de straatzijde, je hoort de auto's op straat rijden vooral met ramen open
Datum van verblijf: oktober 2018
EvelyneS276, Guest Relations Manager van Hotel Aragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2018

Beste Sylvia V,

hartelijk dank om de tijd te nemen om uw ervaringen in Hotel Aragon neer te schrijven op TripAdvisor.

Het is fijn te lezen dat u ons beoordeeld als een tophotel met een centrale ligging.
De bemerking betreffende het sofabed is doorgestuurd naar het desbetreffende departement om te kijken of we onze diensten hier kunnen verbeteren.

Hopelijk krijgen wij de kans om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen binnen The Swan Hotel Collection.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 13 oktober 2018

Alles was prima m.u.v. de incheck. We kwamen om 19u aan en hebben een kwartier voor een onbemande receptie gestaan. Dit werd wel met een doosje bonbons goedgemaakt. We kregen een gratis upgrade, kamer met keuken in de dependance om de hoek. De bedden, 1 dubbel en een slaapbank waren prima en alles zag er schoon en netjes uit. De toegang tot de parkeerplaats van het hotel is zeer smal. De kamer is ruim. De TV was wat aan de kleine kant en niet vanuit de slaapbank te bekijken. Het keukentje was compleet maar hiervan hebben we geen gebruik gemaakt tijdens ons korte verblijf. Handig dat er twee kamer pasjes worden verstrekt. We zouden hier bij een volgend bezoek aan Brugge zeker nog eens boeken.

Kamertip: Een maat grotere T.V. aan een beugel installeren zodat deze gedraaid kan worden om vanuit beide bedden te kunnen bekijken.

Beste 0Franck1963,

hartelijk dank om de tijd te nemen om een beoordeling te schrijven over uw verblijf in Hotel Aragon.

We betreuren ten zeerste dat er niemand aanwezig was aan de receptie toen u aankwam in het hotel. Dit werd veroorzaakt door een probleem in een kamer die onze onmiddellijke en volledige aandacht vereiste. Gelieve hiervoor onze verontschuldigingen te aanvaarden.

Het doet onze plezier te lezen dat u tevreden was met de kamerupgrade en de netheid van het hotel. De bemerking over de tv is intern doorgestuurd om na te gaan of we deze kunnen vervangen door grotere exemplaren.

Wij kijken er alvast naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen binnen The Swan Hotel Collection tijdens een volgend verblijf in Brugge.

Met vriendelijke groeten,