Beoordeeld op 12 augustus 2018

Fijn hotel en goede ontvangst. Bij aankomst krijg je tips over Brugge, bijvoorbeeld waar niet te eten, winkelstraten, rondvaart etc etc. Elke gast krijgt een complimetairy drink (bier, wijn of cava) Kamer was goed te koelen, zeker met de warme dagen. Parking om de hoek voor nog geen 8 euro per dag. Bij aankomst was deze vol, maar hadden geluk met een publieke parking op straat voor t hotel. Wel iets duurder maar comfortabel zeker ivm sjouwen van bagage. In de ochtend auto in parking geplaatst aangezien het s avonds gratis parkeren is op straat.

Datum van verblijf: augustus 2018
Evelyne S, Guest Relations Manager van Hotel Aragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2018

Beste Vernon P,

hartelijk dank om de tijd te nemen om uw ervaring in Hotel Aragon te delen op TripAdvisor.

Het is fijn te lezen dat u een aangenaam verblijf gehad heeft bij ons en dat onze goed werkende airconditioning u de gewenste verkoeling gaf bij de hittegolf van afgelopen weken.

Hopelijk kiest u opnieuw voor The Swan Hotel Collection wanneer u een volgende verblijf in Brugge plant.

Beoordeeld op 1 augustus 2018

Prima hotel, op kleine afstand van het centrum. Parkeergarage naast het hotel staat bijna altijd als 'vol' aangemerkt, maar vaak kun je er nog wel in, proberen is de moeite waard. Dit zou handig zijn als het van te voren doorgegeven wordt, bij aankomst hebben wij de auto een paar km verder geparkeerd omdat we dit niet wisten.

Datum van verblijf: juli 2018
Evelyne S, Guest Relations Manager van Hotel Aragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2018

Beste Josinebeijer,

De opmerking over de parkeergarage klopt, helaas zijn wij niet gerechtigd om dergelijke informatie op voorhand te communiceren.

Hopelijk zullen wij u opnieuw kunnen verwelkomen bij The Swan Hotel Collection tijdens een volgend verblijf in Brugge.

Beoordeeld op 21 juli 2018

Fijn hotel. Mooie kamer (standaard) hoewel niet groot. Prachtige ruime badkamer. Van alles voorzien. Top ligging. Dichtbij centrum dus konden alles lopend doen. Prima, uitgebreid ontbijt. Heel vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juli 2018

Beste geest005,

hartelijk dank om een review te schrijven over uw recente verblijf in Hotel Aragon.

Het is fijn om te lezen dat u ons hotel als uitstekend beoordeeld en een aangenaam verblijf had in Brugge.

Wij kijken er alvast naar uit om u opnieuw te verwelkomen in een hotel van The Swan Hotel Collection in de toekomst.

Beoordeeld op 11 juni 2018

Zeer goed hotel. reeds 3 jaar na mekaar geboekt en zeker voor herhaling vatbaar. Goed gelegen op amper 5 minuutjes van de markt. Vriendelijk personeel, mooie kamers en alles er op en er aan. Lekker ontbijt en variatie. Parkeren in de nabijgelegen parkeergarage De Biekorf is de beste oplossing en voor weinig geld.

Datum van verblijf: juli 2017
Evelyne S, Guest Relations Manager van Hotel Aragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2018

Beste Patrick D,

hartelijk dank om uw ervaring in Hotel Aragon te delen op TripAdvisor.

Het is altijd fijn om lovende woorden te krijgen van onze vaste gasten en te zien dat we telkens terug de verwachtingen kunnen inlossen.

Wij kijken alvast uit naar uw volgende verblijf bij ons.

Beoordeeld op 10 juni 2018

Uitstekend verblijf in een mooie stad. De overnachting in hotel Aragon complementeerde het bezoek aan Brugge perfect. Prima hotel, vriendelijke en behulpzame staf. Kamer was goed, hoewel een fles opener handig was geweest. Het ontbijtbuffet had een ruim aanbod van goede kwaliteit. Ook erg handig dat we in de hotelgarage onze auto konden parkeren; makkelijk en veilig. Het enige minpuntje is dat ons bezoek aan Brugge van 2 dagen iets te kort was. Dus, tot ziens!

Datum van verblijf: juni 2018

Beste Pdgorbis,

hartelijk dank om deze feedback te delen over uw recente verblijf in Hotel Aragon.

Het is een plezier te lezen dat u een aangenaam verblijf had in Brugge. De opmerking over de flesopener kunnen we begrijpen. Aangezien er geen flesopener nodig is voor de minibar-drankjes hebben we geopteerd deze niet standaard te voorzien in de kamer. Op eenvoudig verzoek zijn deze wel beschikbaar aan de receptie.

Wij kijken er alvast naar uit om u te verwelkomen in een hotel van The Swan Hotel Collection tijdens uw volgende verblijf in Brugge.