Hotel Navarra Brugge(Brugge)
194 US$
185 US$
  • Zwembad
Hotel Biskajer Adults Only(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
100 US$
  • Bar/lounge
Academie Hotel(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
117 US$
110 US$
208 US$
178 US$
  • Bar/lounge
Novotel Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
118 US$
180 US$
240 US$
215 US$
  • Restaurant
Martin's Brugge(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
146 US$
106 US$
Priceline
10 juni 2018 beoordeeld

Uitstekend verblijf in een mooie stad. De overnachting in hotel Aragon complementeerde het bezoek aan Brugge perfect. Prima hotel, vriendelijke en behulpzame staf. Kamer was goed, hoewel een fles opener handig was geweest. Het ontbijtbuffet had een ruim aanbod van goede kwaliteit. Ook erg handig dat we in de hotelgarage onze auto konden parkeren; makkelijk en veilig. Het enige minpuntje is dat ons bezoek aan Brugge van 2 dagen iets te kort was. Dus, tot ziens!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Evelyne S, Guest Relations Manager van Hotel Aragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2018

Beste Pdgorbis,

hartelijk dank om deze feedback te delen over uw recente verblijf in Hotel Aragon.

Het is een plezier te lezen dat u een aangenaam verblijf had in Brugge. De opmerking over de flesopener kunnen we begrijpen. Aangezien er geen flesopener nodig is voor de minibar-drankjes hebben we geopteerd deze niet standaard te voorzien in de kamer. Op eenvoudig verzoek zijn deze wel beschikbaar aan de receptie.

Wij kijken er alvast naar uit om u te verwelkomen in een hotel van The Swan Hotel Collection tijdens uw volgende verblijf in Brugge.

7 mei 2018 beoordeeld

Keurig hotel met vriendelijke medewerkers. Heerlijk centraal gelegen in het centrum van Brugge, met 5 minuten sta je op de grote markt! Wij hebben gebruik gemaakt van het bijgebouw. Even buitenom lopen voor het ontbijt.
Prima en goed verzorg ontbijt. Voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Wij hadden een 3 persoons kamer met keuken. Geen balkon, maar dit vonden wij geen probleem. I
Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Evelyne S, Guest Relations Manager van Hotel Aragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste hvanderkolk,

hartelijk dan om de tijd te nemen om een beoordeling te schrijven over uw recente verblijf in Hotel Aragon.

Het is fijn te lezen dat u een aangenaam verblijf had bij ons, in het bijzonder door de centrale ligging en de behulpzaamheid van onze collega's.

Wij kijken er alvast naar uit om u opnieuw binnen The Swan Hotel Collection te verwelkomen bij een volgende gelegenheid in Brugge.

27 maart 2018 beoordeeld

Een prima hotel, dat extra punten scoort door z'n perfecte ligging: op zo'n 100 meter van de Markt en - niet onbelangrijk - pal naast parkeergarage Biekorf, waar je voor nog geen 9 euro 24 uur kunt parkeren. Bij het hotel is ook een kleine parking, maar die moet je tevoren reserveren. Daar hadden we niet aan gedacht, dus Biekorf bleek een uitstekend alternatief.
De kamer zijn goed en schoon. Het ontbijt is ook goed. Zeer verzorgde eetzaal die er ook aan het einde van de ontbijtsessie nog netjes uitziet, net als het ontbijtbuffet. Gasten die laat kwamen visten niet achter het net, zoals je soms wel eens ziet.
Kortom: een aanrader. Mochten wij nog eens naar Brugge gaan, dan is de kans groot dat we weer bij Aragon verblijven.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Evelyne S, Guest Relations Manager van Hotel Aragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2018

Beste Ine652,

hartelijk dank te nemen om uw ervaringen in Hotel Aragon neer te schrijven op TripAdvisor.

Het doet ons plezier te lezen dat alles naar wens verlopen is tijdens uw verblijf. Uw lovende woorden over de netheid van het ontbijtrestaurant zullen zeker gedeeld worden met onze collega's. Dergelijke feedback is steeds een motivatie om onze gasten iedere dag opnieuw een onvergetelijk verblijf te bezorgen.

Wij kijken er alvast naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen binnen The Swan Hotel Collection tijdens een volgende verblijf in Brugge.

24 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi verzorgd hotel dichtbij de Grote Markt. Vriendelijk onthaal. Ruime, aangename kamer waarin wij ons dadelijk thuis voelden. Uitgebreid en lekker ontbijt waarin echt niks ontbrak. Wij gaan hier zeker nog eens terug.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Evelyne S, Guest Relations Manager van Hotel Aragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Beste Ludo K,

hartelijk dank om de tijd te nemen om uw ervaring in Hotel Aragon te delen om TripAdvisor.

Het is een plezier om te lezen dat alles naar wens verlopen is tijdens uw verblijf bij ons.

We kijken er alvast naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen binnen The Swan Hotel Collection.

23 januari 2018 beoordeeld

Mooie grote kamer (badkamer mag gerenoveerd worden, maar voldoet nog). Heel rustig, heel stil. Ontbijt was volledig en lekker. Hotel ligt in het centrum, eens je de auto kwijt geraakt bent (alle parkings zaten vol !) kan je Brugge tevoet bezoeken.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Beste Petra_podevyn,

hartelijk dank om de tijd te nemen om uw ervaringen in Hotel Aragon te delen op TripAdvisor.

Het is een plezier om te lezen dat u de grootte van de kamer en het ontbijtaanbod wist te appreciëren. Op drukke dagen (eindejaarsshopping, soldenweekends, ...) kan het inderdaad soms moeilijk zijn om parking te vinden in het centrum van de stad. Een alternatief kan één van de randparkings zijn waarna u de bus kunt nemen naar het centrum. De beste optie is wellicht om bij het maken van de reservering een parkeerplaats in het hotel bij te reserveren. Aangezien het aantal plaatsen beperkt is, moeten we helaas soms mensen teleurstellen.

Hopelijk kiest u opnieuw voor een hotel van The Swan Hotel Collection voor een volgend uitje in Brugge.