Vosje59
Gent, België

Heaven away from home

Beoordeling van Hôtel Adornes
5,0 van 5 bollen5 jul 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het is de eerste keer dat mijn echtgenoot en ik deze parel ontdekten. Heel vriendelijke ontvangst. Je voelt je onmiddellijk welkom. Mooie ruime kamer. Alles met zorg onderhouden. Schitterende locatie. Zeer goede prijs/kwaliteit. Hier komen we zeker terug.
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.5 km van Hôtel Adornes
  • Booking.com
2.0 km van Hôtel Adornes
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 26 maart 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel! Fijne kamer aan de voorzijde, met uitzicht op het water. Niet heel uitgebreid, maar alles is aanwezig en het is schoon. We kregen een hele vriendelijke ontvangst, de eigenaresse denkt graag met je mee. Fijn dat er gratis fietsen te leen zijn!! Ondanks dat is het prima te lopen richting centrum, een paar minuutjes en je staat op de markt.

Datum van verblijf: maart 2022
hotel Adornes Brugge, General Manager van Hôtel Adornes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2022

Zo fijn om te lezen dat jullie het fijn hebben gehad tijdens jullie verblijf bij ons in Brugge ! Hartelijk dank voor dit mooie complimentje . En graag tot weerziens .

Beoordeeld op 25 augustus 2021

Uitstekend hotel. Bijzonder vriendelijke ontvangst, mooie en verzorgde kamers, prachtige badkamer, schitterend ontbijt. Voor ons kon het niet beter.
Daarbij was het hotel zeer goed gelegen om Brugge, stad en omgeving te bezoeken. Makkelijke parkeermogelijkheid, veilig en overdekt, zowel voor de auto als voor onze fietsen. Een dikke pluim voor de uitbaters.
Johan Santermans

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 6 juni 2021 via mobiele applicatie

Leuk hotel
Prachtige ligging aan het water.
In het centrum
Zeer vriendelijke eigenaresse Nathalie
Goed ontbijt (door covid op de kamer geserveerd met meer dan genoeg keuze)
Gratis fietsen om te lenen.
Schoon!!!
Grote kamer aan de voorzijde met fijne grote ramen.

Datum van verblijf: juni 2021
hotel Adornes Brugge, General Manager van Hôtel Adornes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2021

hartelijk dank voor uw mooie woorden, een leuk schouderklopje is dat in deze toch wel uitdagende periode die we meemaken. Heel fijn om te horen dat onze aanpassingen toch in de smaak zijn gevallen. Graag tot nog es , en dan liefst zonder mondkapje ;-) , Nathalie

Beoordeeld op 5 januari 2021

Wij boekten één overnachting om tijdens de kerstvakantie Brugge te bezoeken. Net zoals in de stad was het in het hotel bijzonder rustig. We waren de enige gasten, en we konden zelfs kiezen welke kamer we wensten. Nathalie zorgde voor een fijne ontvangst en de nodige wegwijs. Het ontbijt, dat in de kamer werd geserveerd, was heerlijk en overvloedig. Adornes is een charmant hotel met een prachtige ligging, op wandelafstand van het centrum. De gratis city shuttle heeft vlakbij ook een halte.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 11 augustus 2020

Een mooi en gezellig hotel aan het water. Op 10 min. wandelen van het centrum en 's avonds toch zeer rustig. Met de hittegolf kwam de ventilator op de kamer goed van pas. Ook de fietsen die gratis ter beschikking gesteld worden waren zeer praktisch. Het ontbijt werd wegens de corona maatreglene aan tafel opgediend en was zeer lekker met eitjes naar keuze. Wij gaan er zeker terug als we nog eens naar Brugge gaan.

Datum van verblijf: augustus 2020