Agoda.com
Hotels.comUS$ 143
PricelineUS$ 163
TravelocityUS$ 143
Beoordeeld op 18 juni 2020

Het was een proper en fijn hotel op een ideale locatie in centrum Brugge, vlak naast het water in een erg charmant gebouw.
Heel fijn ook dat er gratis stadsfietsen ter beschikking zijn om de stad mee te verkennen.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 1 november 2019

Gelegen aan de Brugse Reien op wandelafstand van het centrum. Vriendelijke ontvangst, met een woordje uitleg over de bezienswaardigheden. Ook mogelijkheid om de kamer te bezichtigen alvorens tot akkoord te komen. Een mooie, galante manier om ieder tevreden te stellen. Kamer zelf en alle accommodatie top. Het leukste vond ik het ontbijt 's anderendaags met open haardvuur in een gezellig ingerichte ruimte, met buffet. Mooi ingericht, met tal van knipogen naar het rijk historisch verleden van Brugge. Top

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2018

Super de service van dit hotel. Ontbijt is prima. Fietsen zijn gratis te gebruiken.
Top hotel om Brugge te verkennen. Kim, de receptioniste zoekt in oplossingen, waar het andere hotel dit heeft verzaakt. Echt een aanrader. Je bent hier zo in het centrum. Zou het hotel aan iedereen aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 27 mei 2018

Kraaknet hotel met zeer vriendelijk personeel. Lekker ontbijt in mooie ruimte met open haard.
Prachtig gelegen aan het water. Huiselijke gezelligheid en authentiek karakter. Fietsen gratis ter beschikking.
Een topper!

Kamertip: Onze kamer lag aan de voorkant op de tweede verdieping. We zagen op de kruinen van de bomen met daarachter de Sint Anna Rei. Prachtig.
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 22 februari 2018

Leuke verzorgde kamer met mmoi zicht, lekker ontbijt, zeer goede service, op wandelafstand van het centrum. Je kan er eveneens gratis fietsen lenen en er is een gratis overdekte parking op een 300m van het hotel.

Datum van verblijf: februari 2018