Beoordeeld op 1 november 2019

Gelegen aan de Brugse Reien op wandelafstand van het centrum. Vriendelijke ontvangst, met een woordje uitleg over de bezienswaardigheden. Ook mogelijkheid om de kamer te bezichtigen alvorens tot akkoord te komen. Een mooie, galante manier om ieder tevreden te stellen. Kamer zelf en alle accommodatie top. Het leukste vond ik het ontbijt 's anderendaags met open haardvuur in een gezellig ingerichte ruimte, met buffet. Mooi ingericht, met tal van knipogen naar het rijk historisch verleden van Brugge. Top

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2018

Super de service van dit hotel. Ontbijt is prima. Fietsen zijn gratis te gebruiken.
Top hotel om Brugge te verkennen. Kim, de receptioniste zoekt in oplossingen, waar het andere hotel dit heeft verzaakt. Echt een aanrader. Je bent hier zo in het centrum. Zou het hotel aan iedereen aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 27 mei 2018

Kraaknet hotel met zeer vriendelijk personeel. Lekker ontbijt in mooie ruimte met open haard.
Prachtig gelegen aan het water. Huiselijke gezelligheid en authentiek karakter. Fietsen gratis ter beschikking.
Een topper!

Kamertip: Onze kamer lag aan de voorkant op de tweede verdieping. We zagen op de kruinen van de bomen met daarachter de Sint Anna Rei. Prachtig.
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 22 februari 2018

Leuke verzorgde kamer met mmoi zicht, lekker ontbijt, zeer goede service, op wandelafstand van het centrum. Je kan er eveneens gratis fietsen lenen en er is een gratis overdekte parking op een 300m van het hotel.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 20 november 2017

Om mijn 60ste verjaardag te vieren waren mijn man en ik een lang weekend in Brugge. Mooi, fotogeniek stadje met vriendelijke mensen. Wij verbleven in het Adornes hotel. Bestaat uit drie historische panden. Hadden een standaard kamer met uitzicht over de gracht. De receptioniste verwelkomde ons super vriendelijk en verwees ons duidelijk naar de overdekte parking. Heel goed geregeld. . Het hotel staat in een rustige buurt, maar 10 minuten lopen van het drukke centrum. Goed ontbijt in gezellige ruimte met open haard. Op dag twee nog gezellig gepraat met receptioniste. Nam echt de tijd voor ons. Bij het weggaan mooie reistips van de eigenaar gekregen. Kortom een 60ste verjaardag om nooit te vergeten!

Kamertip: Mooi uitzicht, rustige buurt
Datum van verblijf: november 2017