Beoordeeld op 20 november 2017

Om mijn 60ste verjaardag te vieren waren mijn man en ik een lang weekend in Brugge. Mooi, fotogeniek stadje met vriendelijke mensen. Wij verbleven in het Adornes hotel. Bestaat uit drie historische panden. Hadden een standaard kamer met uitzicht over de gracht. De receptioniste verwelkomde ons super vriendelijk en verwees ons duidelijk naar de overdekte parking. Heel goed geregeld. . Het hotel staat in een rustige buurt, maar 10 minuten lopen van het drukke centrum. Goed ontbijt in gezellige ruimte met open haard. Op dag twee nog gezellig gepraat met receptioniste. Nam echt de tijd voor ons. Bij het weggaan mooie reistips van de eigenaar gekregen. Kortom een 60ste verjaardag om nooit te vergeten!

Kamertip: Mooi uitzicht, rustige buurt
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 21 oktober 2017 via mobiele applicatie

Super verblijf gehad. Heerlijk ontbeten bij de openhaard, prachtige locatie in het centrum aan de gracht en hele lieve medewerkers. Wij waren met onze baby van 6 maanden en die kreeg een keurig bedje naast ons bed.

We zouden een upgrade krijgen ivm Hey baby bed maar de kamer was helaas wel wat klein. Niet zo ruim als op de foto's

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017

Heel erg leuk hotelletje in de stijl van de stad! Op een paar minuten lopen van de Grote Markt. Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Perfect ontbijt. Schone kamers. Wat wel even een puntje is mocht je met kinderen zijn of een hond: er zitten geen hekjes voor de ramen, even opletten dus! Als je ramen wilt open zetten zet er dan even iets voor. Heerlijke locatie om s'morgens vroeg te vertrekken voor een wandeling door de straatjes zonder dat je hordes toeristen tegen komt.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 31 mei 2017 via mobiele applicatie

Super hotelkamer op top locatie! Goede bedden, heerlijk ontbijt en zeer gastvrij ontvangst. Extra de gratis fietsen, ideaal! Lopend max. 5 minuten voor vertier! Brugge is een heerlijke stad en hotel adornes draagt daar nog een extra steentje aan bij.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 6 mei 2017

Goede ontvangst met veel informatie op maat. Het hele hotel is bijzonder smaakvol ingericht. Comfortabele kamers en goed ontbijt. Het gevulde broodmandje aan de ontbijttafel beperkt wel de keuze en leidt tot verspilling. De de dag vroegen wij daarom uitsluitend wat bruin brood te brengen en niet te veel.
Hoewel we duidelijk aangegeven hadden dat we onze handdoeken wensten te herbruiken, bleek dit een dode letter! Ook ons zeepje werd nodeloos vervangen, hopelijk belandde het niet nutteloos in de vuilbak.

Datum van verblijf: april 2017