Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring na uw recente bezoek aan Dukes' Academie. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat zowel ons ontbijt, ons personeel als onze locatie aan uw verwachtingen hebben voldaan.
Het is altijd ons streven om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden, beginnend met een heerlijk ontbijt om uw dag goed te laten beginnen. We zijn blij te weten dat u van uw ontbijt heeft genoten.
Ons team besteedt veel aandacht aan gastvrijheid en klantenservice, en we zijn verheugd dat u de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons personeel hebt opgemerkt. We zullen uw positieve feedback zeker delen met ons team, omdat het hen zal motiveren om op dezelfde weg verder te gaan.
Hartelijk dank voor uw aanbeveling met betrekking tot de routebeschrijving naar ons hotel. Wij zijn inderdaad gelegen in het hart van het toeristische centrum van Brugge. Uw suggestie zal worden voorgelegd aan het interne team ter bespreking. Wij waarderen uw aanbeveling ten zeerste.
Nogmaals hartelijk dank voor uw mooie woorden en uw beoordeling. We hopen dat u in de toekomst weer voor ons zult kiezen wanneer uw reisplannen naar Brugge brengt.
Met vriendelijke groet,
Lucas - Guest services