Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is veel mooier en nieuwer dan op de foto’s hier. De kamer is zeker ruim genoeg en gezellig. We werden verrast door zwaantjes op het bed omringd met snoepjes. Het was ook een heel uitgebreid en lekker ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: februari 2020
Lucas31528, Public Relations Manager van Hotel Academie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Beste Lauradz,

Bedankt voor het nemen van uw tijd om ons te voorzien van zo'n toffe review!

Wij zijn zeer verheugd om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf en dat u het hotel veel mooier vond dan de foto's hier op Tripadvisor. Begin dit jaar hebben we wat renovaties gedaan waardoor de nieuwere foto's nog niet online staan op het internet. Het is erg tof om te lezen dat u het ontbijt erg lekker en uitgebreid vond. Een goede start van de dag vinden wij erg belangrijk.

Wij kijken er alvast naar uit om u terug te mogen verwelkomen in Brugge en in ons hotel.

Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is super gelegen in het centrum met bezienswaardigheden op loopafstand. Mooie en schone kamers, fijn bed en heel erg vriendelijk personeel. Het ontbijtbuffet is uitgebreid, lekker en ruim voldoende keus (ook glutenvrij). Glutenvrije broodjes werden meteen gebracht en een map met uitgebreide productinformatie van alles dat bij het ontbijtbuffet ligt.
Zeker voor herhaling vatbaar! Top!

Datum van verblijf: februari 2020
Lucas31528, Public Relations Manager van Hotel Academie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Beste Sylvia,

Bedankt voor het achterlaten van een review.

Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad en dat u het vriendelijk personeel, de kamers en het ontbijtbuffet zo hoog heeft gewaardeerd. Er is inderdaad voldoende keuze op het ontbijt, ook voor glutenvrij. Wij zijn dan ook zeer verheugd dat het ontbijtteam u op die manier heeft kunnen helpen met de map met productinformatie.

Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Academie.

Beoordeeld op 16 februari 2020

Dit hotel is gelegen in de binnenstad van Brugge zodat alle bezienswaardigheden op loopafstand te bereiken is. Het hotel heeft een eigen afgesloten garage die wel van te voren moet zijn gereserveerd.
Het inchecken gebeurt vlot en zeer vriendelijk. We kwamen wat vroeger aan dan gepland doch de kamer was reeds gereed.
De ruime kamer was geheel naar wens: wij vierden onze 40-jarig huwelijk. De aankleding was daarop afgestemd. Een mooie bos rozen, een heerlijk doosje Belgische chocola en de in hartvorm gevouwen handdoeken gaven aan dat het personeel kijk heeft op de kleinste details.
Het ontbijt voorziet in alle wensen en was zeer goed verzorgd.

Ik kan dit hotel van harte aanbevelen!

Datum van verblijf: februari 2020
Lucas31528, Public Relations Manager van Hotel Academie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Beste Chris_RedZy,

Heel erg bedankt voor uw review!

Wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar u zin hebt gehad bij ons! Uw vriendelijke woorden over het personeel heeft ons enorm deugd gedaan. Elk detail is belangrijk en vinden dan ook super tof om te lezen dat het team uw kamer heeft aangepast naar uw wensen. Ik zal dan ook ervoor zorgen dat het team uw review zult ontvangen zodat we blijven streven voor de beste beleving voor de gasten.

Het hotel bevindt zich inderdaad op loopafstand van de meeste belangrijke bezienswaardigheden, dicht bij het Minnewater, Begijnhof en de brouwerij De Halve Maan.

Het gehele team wenst u het allerbeste toe en kijken er alvast naar uit om terug te mogen verwelkomen voor uw 50ste jubilieum? :)

Beoordeeld op 10 februari 2020

Prima hotel, 15 minuten lopen van het centraal station waar je voor 5,50 euro per 24 uur kunt parkeren. Mooie ruime en moderne kamer met een grote badkamer. Goed geïsoleerd en dus lekker rustig. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt met veel keuze. Hotel ligt om de hoek van het Begijnenhof en 10 minuten lopen tot centrum van Brugge. Restaurant Little Siam is een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2020
Lucas31528, Public Relations Manager van Hotel Academie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2020

Beste Wllemi,

Bedankt voor het nemen van uw tijd om ons te voorzien van uw waardevolle feedback betreffende uw recente verblijf in Hotel Academie.

Wij zijn zeer verheugd om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in onze mooie stad. Het hotel bevindt zich op een uitstekende locatie, op 15 minuten wandelen van het centraal station waar er geparkeerd kan worden voor een bedrag van €5,50 per 24 uur. Daarnaast bevinden meerdere toeristische trekpleisters in de buurt.

Uw vriendelijke woorden betreffende het vriendelijke en behulpzaam personeel is vol trots ontvangen. Elke dag probeert het team er alles aan te doen om de gasten een aangenaamd verblijf

Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Academie.

Beoordeeld op 3 februari 2020

Met het gezin en familie hebben genoten van 2 dagen Brugge en dat kwam mede door het fijne verblijf in hotel Academie. Vriendelijk personeel, TOP kamers, alles lekker schoon en zaterdagmorgen even nog in de fitness alvorens naar de lunch.
Wij mochten de auto nog even in de garage laten staan op de dag van vertrek zodat wij nog even de stad in konden gaan ECHT GEWELDIGE SERVICE.

Datum van verblijf: januari 2020
Lucas31528, Public Relations Manager van Hotel Academie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2020

Beste Richard,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review op Tripadvisor.

We zijn zeer verheugd om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Uw vriendelijke woorden betreffende het personeel zal uiteraard worden medegedeeld met het voltallige team. Reviews zoals deze motiveren het team om voor de extra stap te blijven gaan.

Daarnaast vinden wij het tof om te lezen dat de kamer u beviel en dat u optimaal gebruik heeft kunnen maken van de faciliteiten die het hotel ter beschikking heeft.

Het zal ons een genoegen zijn u nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen.