30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima uitvalsbasis om Brugge te verkennen. Lekker vlak bij het centrum en het Minnewaterpark. Ook is het hotel erg mooi en de kamers heel netjes en schoon. We werden goed ontvangen bij de receptie. De auto heb ik in een garage bij de Katelijnestraat geparkeerd. Niet heel duur en om de hoek van het hotel.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
3 juni 2018 beoordeeld

Een mooi hotel op een super locatie! Zeer vriendelijk personeel en erg mooie en vooral schone kamers. Het hotel is gelegen in het oude centrum. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Twijfel niet langer als je op zoek bent naar een goed hotel in het centrum van Brugge!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
21 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is centraal gelegen in een leuk, gezellig straatje, dicht bij het Minnewater, het begijnhof en de brouwerij De Halve Maan. Dit hotel is uitermate geschikt voor een romantisch weekendje. Ook veel restaurants in de buurt. Het hotel oogt mooi en verzorgd. Onze standaard kamer was klein, maar heel netjes, badkamer kon naar mijn mening iets moderner. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en lekker, met naast de traditionele zaken cava, vers fruitsap, gerookte zalm, brie, feta, olijven, zongedroogde tomaten. Ook mooie, gezellige ontbijtruimte. Zeker een aanrader

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
1 maart 2018 beoordeeld

Heel mooie kamer, goed gelegen met veel leuke restaurantjes in de buurt. Hebben niet in de parking van het hotel geparkeerd maar in een parking dichtbij, was iets goedkoper maar natuurlijk ook wel even stappen. Het enigste minpunt is de prijs. Wij boekten het hotel een stuk goedkoper door een promotie. Dan is het de prijs zeker waard. Maar anders is het net niet perfect genoeg (burenlawaai, heel luide diepvries) voor de vrij hoge prijs (tot €250 voor onze kamer in het hoogseizoen). Als je dit hotel kan boeken bij een aanbieding, niet twijfelen en zeker boeken voor een romantisch weekendje!!

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
24 januari 2018 beoordeeld

Mooi Hotel in Hartje Brugge. Beetje pech gehad met de kamer , het toilet was verstopt met pampers en nog andere rommel. Hadden het ontdekt als we voor de eerste maal op de kamer mochten. Er werd dadelijk actie ondernomen. Uiteindelijk , andere kamer gekregen( Upgrade) .Kamer lag aan de voorkant , veel nacht lawaai. Vond de eerste kamer beter( rustiger gelegen in de zijstraat) . Hebben dat bij vertrek gemeld. Hadden eigenlijk gehoopt op een compensatie. Personeel niets op aan te merken , zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Kamer vragen in de zijstraat.
Verbleef: december 2017, reisde met een partner