“Prijs kwaliteit verhouding zeer slecht! Lees mijn bericht!”
Beoordeling van Aquarel

Aquarel
Geclassificeerd als nr. 125 van 746 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 10 - € 30
Keukens: Belgisch, Frans, Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Een gezellig restaurant in het centrum van Brugge gelegen op een verkeersvrij plein die verse kwalitatieve voeding serveert. Elke klant is bij ons welkom. Alle dagen open van 11 tot 17 uur en gesloten op donderdag. Gratis Wifi en de meeste kaarten worden ontvangen.
17 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Na veel moeite ter plaatse kunnen reserveren. Later bleken er slechts 4 tafels bezet.
Het was er niet warmer dan 17gr. Er zaten zelfs mensen met hun jas aan.
We bestelden vooraf 2x de garnalen kroketten. Deze waren erg vet smaakloos en niet krokant.
Als hoofdgerecht 2x de sliptongetjes voor de dagprijs. ( helaas niet gevraagd naar de prijs) Deze waren niet vers. En waarschijnlijk uit de diepvries omdat de graten aan de boven en onderkant er al af waren.
De frietjes die erbij kwamen waren slap.
Met nog twee drankjes erbij kwam de rekening op 106€.
We stonden een uur na binnenkomst met een enorme kater weer buiten. Wat een gezellig etentje moest zijn werd een domper.
Omdat we in Nederland bijna ieder weekend uit eten gaan denk ik dat we wel het recht hebben om te klagen.
Prijs kwaliteit verhouding was hier zeer slecht. Als de smaak goed zou zijn dan was dit diner niet meer dan 50€ waard. Geldklopperij dus!!

Datum van bezoek: januari 2022
Bart V, Proprietário van Aquarel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2022

Beste Inspire, recht op te klagen hebt u altijd maar wij geven onze naam op. Uw beweringen zijn helemaal fout. Sliptongen werden die morgen vers aangeleverd. Diepvries?! Prijs ? U kan altijd even kijken in de winkel naar de prijs. Tong is tot op vandaag zeeer duur. Reden : weinig aanvoer en feestdagen. Garnaal kroketten niet ok. Inspire. er is een verschil tussen niet lusten en niet lekker. Een garnaalkroket is geen vleeskroket zoals u die kent. Het spijt me maar uw kritiek is niet juist en helemaal niet ok

6 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw genoten van een lekkere diner op het terras van Aquarel. Vlotte en vriendelijke bediening. Stoofvlees Aquarel is zeker een aanrader! Top!

Datum van bezoek: mei 2021
23 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

TOEVALLIG ontdekt .
HEEL lekker gegeten en veel op je bord.
Frietjes apart geserveerd wat makelijker is om te eten .
Vlotte en vriendelijk bediening
Mooi en gezellig terras.
ECHT EEN AANRADER.
Doen we zeker nog eens over .

Datum van bezoek: september 2020
29 juli 2020 beoordeeld

Een super gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel. Lekker gegeten met een ruime keuze aan gerechten !! Een terras waar 1,5m gerespecteerd wordt #corona. Zeker een aanrader voor met vrienden iets te gaan eten maar ook met je gezin !! Ik kom zeker terug in de Aquarel !!

Datum van bezoek: juli 2020
27 juni 2020 beoordeeld

Hier neer gestreken tijdens een wandeling door Brugge, mijn vrouw had terk in eten gekregen en ik nog niet.
Alle bij iets te drinken en zij wilde de mosselen, ik heb iets kleins besteld, het was zo goed dat alles zonder blikken of blozen op ging.
Nog een biertje besteld en alles was super en zeer vriendelijk en dat tegen een eerlijke prijs.

Bij een volgend bezoek aan Brugge ga ik hier zeker weer wat eten

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Aquarel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Aquarel geweest? Deel je ervaringen!