“Etentje”

20:00
Geclassificeerd als nr. 140 van 721 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Een gezellig restaurant in het centrum van Brugge gelegen op een verkeersvrij plein die verse kwalitatieve voeding serveert. Elke klant is bij ons welkom. Alle dagen open van 11 tot 17 uur en gesloten op donderdag. Gratis Wifi en de meeste kaarten worden ontvangen.
23 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

TOEVALLIG ontdekt .
HEEL lekker gegeten en veel op je bord.
Frietjes apart geserveerd wat makelijker is om te eten .
Vlotte en vriendelijk bediening
Mooi en gezellig terras.
ECHT EEN AANRADER.
Doen we zeker nog eens over .

Datum van bezoek: september 2020

29 juli 2020 beoordeeld

Een super gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel. Lekker gegeten met een ruime keuze aan gerechten !! Een terras waar 1,5m gerespecteerd wordt #corona. Zeker een aanrader voor met vrienden iets te gaan eten maar ook met je gezin !! Ik kom zeker terug in de Aquarel !!

Datum van bezoek: juli 2020
27 juni 2020 beoordeeld

Hier neer gestreken tijdens een wandeling door Brugge, mijn vrouw had terk in eten gekregen en ik nog niet.
Alle bij iets te drinken en zij wilde de mosselen, ik heb iets kleins besteld, het was zo goed dat alles zonder blikken of blozen op ging.
Nog een biertje besteld en alles was super en zeer vriendelijk en dat tegen een eerlijke prijs.

Bij een volgend bezoek aan Brugge ga ik hier zeker weer wat eten

Datum van bezoek: juni 2020
7 maart 2020 beoordeeld

Zelfs geen noten bij het aperitief, baas was zeer onvriendelijk ook tegen zijn hulp in de zaal. Salade met geitenkaas, enkel kaas, spekjes, sla Tom. en komkommer, zelfs geen nootjes of appeltjes. Slechte prijs kwaliteit.

Datum van bezoek: maart 2020
19 juli 2019 beoordeeld

Heel vlotte leuke bediening. Met 6 personen gegeten. Alles goed verzorgd netjes en lekker. We waren met hond en kregen dadelijk water aangeboden voor de hond. Tof. Aanrader

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Aquarel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Aquarel geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.