“Super vriendelijk en erg goed eten”
Beoordeling van Aquarel

Aquarel
Reserveer een tafel
za 6/3
20:00
Geclassificeerd als nr. 140 van 721 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Een gezellig restaurant in het centrum van Brugge gelegen op een verkeersvrij plein die verse kwalitatieve voeding serveert. Elke klant is bij ons welkom. Alle dagen open van 11 tot 17 uur en gesloten op donderdag. Gratis Wifi en de meeste kaarten worden ontvangen.
27 juni 2020 beoordeeld

Hier neer gestreken tijdens een wandeling door Brugge, mijn vrouw had terk in eten gekregen en ik nog niet.
Alle bij iets te drinken en zij wilde de mosselen, ik heb iets kleins besteld, het was zo goed dat alles zonder blikken of blozen op ging.
Nog een biertje besteld en alles was super en zeer vriendelijk en dat tegen een eerlijke prijs.

Bij een volgend bezoek aan Brugge ga ik hier zeker weer wat eten

Datum van bezoek: juni 2020

7 maart 2020 beoordeeld

Zelfs geen noten bij het aperitief, baas was zeer onvriendelijk ook tegen zijn hulp in de zaal. Salade met geitenkaas, enkel kaas, spekjes, sla Tom. en komkommer, zelfs geen nootjes of appeltjes. Slechte prijs kwaliteit.

Datum van bezoek: maart 2020
19 juli 2019 beoordeeld

Heel vlotte leuke bediening. Met 6 personen gegeten. Alles goed verzorgd netjes en lekker. We waren met hond en kregen dadelijk water aangeboden voor de hond. Tof. Aanrader

Datum van bezoek: juli 2019
21 mei 2019 beoordeeld

De maitre was heel stug en zelfs wat onbeleefd. We vroegen een cola zero en een glaasje rosé. Na enkele tijd werd de cola gebracht maar geen rosé. Na een tijd kwam een andere ober vragen wat ik wou drinken. Blijkbaar had de maitre niets doorgegeven. De maitre is ons 20 keer gepasseerd maar reageerde niet. Geen positieve reclame.

Datum van bezoek: mei 2019
15 mei 2019 beoordeeld

We dachten dat dit te toeristisch zou zijn, maar we waren aangenaam verrast. Lekker, verzorgd, en zeer vriendelijk personeel. Mooi zonnig terras.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Aquarel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Aquarel geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.