“Onvriendelijke service eten”

20:00
Geclassificeerd als nr. 140 van 721 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Italiaans
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Een gezellig restaurant in het centrum van Brugge gelegen op een verkeersvrij plein die verse kwalitatieve voeding serveert. Elke klant is bij ons welkom. Alle dagen open van 11 tot 17 uur en gesloten op donderdag. Gratis Wifi en de meeste kaarten worden ontvangen.
7 maart 2020 beoordeeld

Zelfs geen noten bij het aperitief, baas was zeer onvriendelijk ook tegen zijn hulp in de zaal. Salade met geitenkaas, enkel kaas, spekjes, sla Tom. en komkommer, zelfs geen nootjes of appeltjes. Slechte prijs kwaliteit.

Datum van bezoek: maart 2020

19 juli 2019 beoordeeld

Heel vlotte leuke bediening. Met 6 personen gegeten. Alles goed verzorgd netjes en lekker. We waren met hond en kregen dadelijk water aangeboden voor de hond. Tof. Aanrader

Datum van bezoek: juli 2019
21 mei 2019 beoordeeld

De maitre was heel stug en zelfs wat onbeleefd. We vroegen een cola zero en een glaasje rosé. Na enkele tijd werd de cola gebracht maar geen rosé. Na een tijd kwam een andere ober vragen wat ik wou drinken. Blijkbaar had de maitre niets doorgegeven. De maitre is ons 20 keer gepasseerd maar reageerde niet. Geen positieve reclame.

15 mei 2019 beoordeeld

We dachten dat dit te toeristisch zou zijn, maar we waren aangenaam verrast. Lekker, verzorgd, en zeer vriendelijk personeel. Mooi zonnig terras.

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wou samen met mijn vriend een gezellige dag in Brugge afsluiten, dat is jammer genoeg niet gelukt. Ikzelf kreeg een lasagne voorgeschoteld die precies al 3x klaargemaakt, en daarna terug bevroren was(zie foto)
Mijn vriend zijn scampi met pasta was echter degelijk.
Eten 1/5
Bediening was vriendelijk 3/5
= 2/5 beoordeling

Datum van bezoek: mei 2019
BartV2778, Owner van Aquarel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Beste Julie
Dat er eens iets fout kan lopen gaan we niet betwisten. Maar 3x klaargemaakt en bevroren is helaas in onze keuken niet mogelijk. De lasagne is een verse bereiding en dit kan dus niet. Indien er iets mis is met uw eten kon je ons altijd aan tafel geroepen hebben en ons verteld hebben wat er niet ok was. Indien er dan iets is kunnen we direct ingrijpen. Nu kunnen we helaas niets meer doen en zijn we beide ongelukkig.
mvg
bart

Reizigers die Aquarel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Aquarel geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.