“Lekkere lunch”

20:00
Geclassificeerd als nr. 140 van 721 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Een gezellig restaurant in het centrum van Brugge gelegen op een verkeersvrij plein die verse kwalitatieve voeding serveert. Elke klant is bij ons welkom. Alle dagen open van 11 tot 17 uur en gesloten op donderdag. Gratis Wifi en de meeste kaarten worden ontvangen.
30 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een dagje uit bij dit restaurant beland voor de lunch. Het eten was heerlijk, maar het was erg vol gepropt in het restaurant. Gezellig kon je het niet noemen, ook geen achtergrondmuziekje. Dus middelmatig.

Datum van bezoek: april 2019
BartV2778, Owner van Aquarel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Beste

Bedankt voor uw bericht. Weet natuurlijk niet wanneer je er was maar er staat steeds een muziekje op maar we houden er aan om dit niet te luid te zetten. Wanneer het druk is kan dit wel eens naar de achtergrond verdwijnen en letten we daar niet altijd op. Doen we dus in het vervolg.

17 april 2019 beoordeeld

Pro: zeer vriendelijke bediening, leuk terras

Con: binnen is het twee keer niets. Verdacht veel beoordelingen van gasten met één recensie, vinden jullie ook niet...?! Als local kunnen we zeggen dat dit een typisch brugs toeristenrestaurant is, wat betekent grote prijzen, kleine porties, matige kwaliteit. Ik zou het zeker aan niemand aanraden. Er is in de stad véél beter te vinden, zeker aan deze prijzen.

Datum van bezoek: maart 2019
22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Gastvrij welkom gegeten. Alsof je bij iemand thuis bent. Heerlijk gegeten. Kaaskroketten en stoof van Brugse Zot is een aanrader. Kindvriendelijke porties.
Ook de wafels zijn een aanrader. Doen!

Datum van bezoek: maart 2019
18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Pladijs gegeten voor lunch. Heerlijke Omer gedronken. Vriendelijk personeel. We komen zeker terug. Top!

Datum van bezoek: januari 2019
BartV2778, Owner van Aquarel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2019

Beste Wim

bedankt voor je recensie.

18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere en verse gerechten aan een heel correcte prijs. De eigenaar die steeds in de zaak is zorgt mee voor een leuke sfeer!

Datum van bezoek: januari 2019

beste kdf 4545

dank voor je recensie

Reizigers die Aquarel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Aquarel geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.