“Matig”

20:00
Geclassificeerd als nr. 140 van 721 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Een gezellig restaurant in het centrum van Brugge gelegen op een verkeersvrij plein die verse kwalitatieve voeding serveert. Elke klant is bij ons welkom. Alle dagen open van 11 tot 17 uur en gesloten op donderdag. Gratis Wifi en de meeste kaarten worden ontvangen.
17 april 2019 beoordeeld

Pro: zeer vriendelijke bediening, leuk terras

Con: binnen is het twee keer niets. Verdacht veel beoordelingen van gasten met één recensie, vinden jullie ook niet...?! Als local kunnen we zeggen dat dit een typisch brugs toeristenrestaurant is, wat betekent grote prijzen, kleine porties, matige kwaliteit. Ik zou het zeker aan niemand aanraden. Er is in de stad véél beter te vinden, zeker aan deze prijzen.

Datum van bezoek: maart 2019

22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Gastvrij welkom gegeten. Alsof je bij iemand thuis bent. Heerlijk gegeten. Kaaskroketten en stoof van Brugse Zot is een aanrader. Kindvriendelijke porties.
Ook de wafels zijn een aanrader. Doen!

Datum van bezoek: maart 2019
18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Pladijs gegeten voor lunch. Heerlijke Omer gedronken. Vriendelijk personeel. We komen zeker terug. Top!

Datum van bezoek: januari 2019
BartV2778, Owner van Aquarel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2019

Beste Wim

bedankt voor je recensie.

18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere en verse gerechten aan een heel correcte prijs. De eigenaar die steeds in de zaak is zorgt mee voor een leuke sfeer!

Datum van bezoek: januari 2019

beste kdf 4545

dank voor je recensie

12 december 2018 beoordeeld

Tijdens een shopping dag per toeval in deze zaak terechtgekomen.
Een gezellig interieur , de bediening is vlot en vriendelijk.
De kaart is gevarieerd met een voordelige dagschotel , soep en hoofdgerecht voor slechts 16 euro.
Ook seizoensgebonden gerechten (wild).
De zalm en witloof met ham waren bijzonder lekker en verzorgd gepresenteerd.
We komen graag terug !

Datum van bezoek: december 2018
BartV2778, Owner van Aquarel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2018

Beste Heidi

Dank voor uw fijne beoordeling.

mvg
bart

Reizigers die Aquarel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Aquarel geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.