Beoordeeld op 11 januari 2018

Wat een voltreffer! In hartje Brugge gaan eten met de familie, op aanraden van vrienden, in de Passage. Ik koos voor de vol au vent, want dat is mijn lievelingsgerechtje. Ik kan zeggen dat deze met ruime voorsprong de beste vol au vent is die ik heb gegeten, samen met de andere 7 personen die ook voor dit gerechtje kozen. Er was iemand die koos voor de scampi's & één persoon voor stoofvlees en die waren ook heel tevreden. Allemaal voor een betaalbare prijs. We werden ook bedient door een heel vriendelijke en spontane vrouw (eigenares). Kortom een echte aanrader!

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2014

We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar, die ons ook gelijk wat goede tips gaf voor bezienswaardigheden in Brugge. De kamer was zeer eenvoudig maar schoon en de bedden waren prima. De deur van de kamer klemde wel vreselijk dus die gaf elke keer een klap wanneer we hem dichtdeden.
Zo nu en dan waaide er een vreselijke putlucht van buiten naar binnen maar we konden niet uitvinden waar dit vandaan kwam. Helaas geen WiFi op de 2e verdieping.
De eerste avond hebben we ook in het restaurant van het hostel gegeten en de ribbetjes waren lekker. Kortom, prima hostel voor een weekend.

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 20 september 2014 via mobiele applicatie

Heb hier overnacht met een maat van me voor de weekend. Erg vriendelijk baas. Super personeel. Prima kamer en voorzieningen. Heerlijk eten. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Super prijs/kwaliteit.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 9 december 2012

Ooit had dit hotel een hoog backpackers gehalte. We hebben ze deze keer niet gezien. Interieur, lekker bruin. Het eten uitstekend maar veel teveel. We namen als voorgerecht garnalenkroketjes. Ze waren zo groot als een normale kroket. Als voorgerecht dus onsmakelijk veel. De stoofpot en waterzooi waren zalig maar ook die hoeveelheid ging tegenstaan. De parton viel als een blok voor één van mijn tafelgenoten en stak dat niet onder stoelen of banken. Beetje genant. Normale eters kiezen hier liever geen voorgerecht of twee voorgerechten in plaats van een hoofdgerecht.

Datum van verblijf: januari 2012
Beoordeeld op 16 oktober 2012

Vriendelijk, snel en behulpzaam personeel zowel per e-mail als op lokatie. Eenvoudig maar nette kamer. Geen eigen toiltet of badkamer op de kamer zelf maar in de hal. Wel een wastafel. Perfecte ligging. Betaalbaar. Veilig. Tussen hotel en hostel in.

Datum van verblijf: oktober 2012