28 januari 2018 beoordeeld

Hotel is goed gelegen en tijdens kalme momenten kun je wel parkeerplaats in de omliggende straten vinden. Het hotel is echter verouderd. De gangen op zich waren al redelijk angstaanjagend en slordig (kinderbedden en schoonmaakkarren die achterblijven in het midden van de gang), de lift maakte veel lawaai. De kamer zelf was ruim maar enorm warm (geen moderne klimatisatie). De badkamer is hopeloos verouderd: enkel een bad (zelfs geen douchegordijn), de houder voor de douchekop viel bijna uit de muur, het toilet stond op een wel heel krappe plaats.
Het personeel is (zakelijk) vriendelijk maar loopt zeker niet over.
Ontbijt is zeer basic, wel leuk dat het het in de prijs is inbegrepen.
Wij komen niet terug.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2018

Beste Mr. Thibault B,
Hartelijk bedankt om de tijd te nemen ons te laten weten hoe uw ervaring in ons hotel is verlopen. Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens was. Ons hotel streeft er steeds naar onze gasten zo goed mogelijk te kunnen accomoderen. Uw klacht wordt zeker met de hoogste prioriteit behandeld om zo verdere bezoeken een optimale ervaring aan te kunnen bieden.
Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog ondere betere omstandigheden te kunnen ontvangen.

23 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op mijn reservering staat toch echt superior kamer, ik ben erg benieuwd wat een standaard kamer is. Overigens prima ontvangen, ontbijt was goed. De kamer (21) liet helaas wat te wensen over, het is een kleine warme kamer met een kleine kamer met een douchegordijn!!

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2018

Beste Erwin8968,
Allereest willen we u danken tijd vrij te maken om ons hotel te beoordelen. De inbreng en opmerkingen van onze gasten zijn van vitaal belang. Wij trachten steeds aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen en te overtreffen.

14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige zeer ruime kamer met alle faciliteiten. Super bed; groot bad en ruim salon. Leuk zwembadje en zeer dicht nabij centrum. Prijs/kwaliteit top. Ook een pluim voor het vriendelijk personeel.

Verbleef: januari 2018, reisde alleen
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2018

Beste Mr. Christian F,
In naam van het Floris Karos team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement.

1 augustus 2017 beoordeeld

Ligging is perfect ten opzichte van het centrum. Helaas erg warm op de kamer terwijl het niet eens heel warm weer was, ventilator was defect. We hadden een kamer op de begane grond, direct aan de steeg/straat naast het hotel, waardoor het raam bij afwezigheid en 's nachts niet open kon blijven. Badkamer schoon maar zeer toe aan een opknapbeurt. Douchekop erg smerig van kalk. Personeel zeer vriendelijk. Entree en lobby zijn mooi opgeknapt. Hopelijk is de rest ook snel aan de beurt, dat zal dit hotel goed doen.

Kamertip: Geen kamer aan de steeg/zijstraat of naast de lift boeken.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Beste Cries76,
Allereerst willen we u danken tijd vrij te maken ons hotel te beoordelen. De inbreng en opmerkingen van al onze gasten zijn van vitaal belang en we willen altijd aan de verwachtingen van de gasten voldoen en deze overtreffen.
We kijken er alvast naar uit u een volgende keer te mogen ontmoeten.
Met vriendelijke groeten, Guest Relations

5 juni 2017 beoordeeld

Heel vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam personeel. Grote en ruime kamer met balkon en badkamer. De badkamer was wel wat verouderd. Er is ook geen airco op de kamer enkel een ventilator en de deur naar het balkon. We konden overdag de kamer dus niet echt laten verluchten waardoor de warmte in de kamer gevangen bleef en we voor het slapen gaan de balkondeur toch een tijd moesten laten openstaan in combinatie met de ventilator om iets of wat comfortabel te kunnen slapen (ook met de ventilator aan trouwens) Voor de rest wel prima, propere kamer, lekker ontbijt, prima service en handige ligging om de stad op het gemak te kunnen ontdekken. Bushalte vlak aan het hotel is ook heel handig trouwens.

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Christelle D, Guest Relations Manager van Floris Karos Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2017

Beste Ellen S,
We kijken er alvast naar uit u een volgende keer te mogen ontmoeten.
Met vriendelijke groeten, Guest Relations