“Goede service”

Casa Di Kaspi
Geclassificeerd als nr. 11 van 769 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 14 - € 33
10 juni 2024 beoordeeld

Super service, lekker eten! Ontzettend lekkere pasta carbonara en prima pizza’s op een geheel eigen wijze van het restaurant.

• Sfeer

9 juni 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Onbeschoft personeel. Omdat we niet als sardienen in een blik wouden zitten, verkozen we een andere tafel dan deze die, na veel aarzeling, werd aangeboden.
Als goede gastheer laat u de klanten eerst naar binnen gaan, doch de "ober" liep mijn vrouw bijna omver.
Toen we toch een andere tafel kregen moesten we meer dan 10' wachten vooraleer we iets konden bestellen, zelfs een drankje.
Omdat wij niet zo'n grote eters zijn (eerder kwaliteit dan kwantiteit), wilden we een voorgerecht en een hoofdgerecht bestellen + een fles wijn.
Doch kregen wij terstond te horen dat we verplicht waren elk een hoofdgerecht te nemen.
Wij hebben vriendelijk bedankt en zijn even verderop naar een ander restaurant geweest.
Gastvrijheid/klantvriendelijkheid onwaardig. Een goede zaak levert wat de klanten vragen, zo moeilijk waren wij niet.

9 juni 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

De salade was heel vet en de pasta bolognese klopt echt niet , was ook erg waterig. Bediening is wel top en de pizza’s zagen er goed uit!

8 juni 2024 beoordeeld

Het eten was heerlijk. De gastvrijheid vreselijk. We waren nog niet klaar met eten en de rekening werd al op tafel gezet. Daar moesten we ons overigens verder niet druk over maken en konden rustig blijven zitten. 5 minuten later stond de ober naast ons met het pinapparaat, of we even wilde afrekenen.
Forse rekening wat het qua eten zeker waard is maar zeer onpersoonlijk en je word de deur uitgekeken. Voor ons niet meer

• Sfeer
31 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker , too service robin is een top ober danku voor de leuke avond wij komen zeker terug ik raad het ten zeerse aan top !!

Datum van bezoek: mei 2024

Reizigers die Casa Di Kaspi bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Casa Di Kaspi geweest? Deel je ervaringen!