Gerard L

Fijn hotel om te overnachten in Brugge

Beoordeling van Bryghia Hotel
5,0 van 5 bollen17 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Dit hotel Bryghia is ons uitstekend bevallen met behulpzame en spontane eigenaren vader en zoon. Op 5 min. lopen van het centrum.
Fijne bedden en alles ziet er netjes uit en een prima ontbijt waar het aan niets ontbreekt.
Het wordt elke keer keurig aangevuld.
Ook na uitchecken konden wij de koffers in het hotel achter laten om zo nog even lekker de stad in te gaan.
Datum van verblijf: maart 2024
Kamertip: Onze tip auto gratis parkeren bij randparking - Coiseaukaai 20 min. lopen maar scheelt €15 p/dag....
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
  • ibis Budget
1.9 km van Bryghia Hotel
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 8 augustus 2023

Heerlijk hotel. Vriendelijk tot en met. Kan echt geen nadeel melden. Leuke babbel en advies om een leuke tijd door te brengen. Rustig gelegen maar toch niet te ver. Een echte aanrader voor een verblijf in Brugge.

Kamertip: Gewoon langs gaan😉
Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 maart 2022

We hebben een erg prettig verblijf gehad in dit knusse Hotel in het oude centrum van Brugge. Het ontbijt was prima, de bedden sliepen goed. Onze auto kon ik de parkeergarage van de eigenaar geparkeerd worden. Vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 25 juli 2021

Dit hotel voldoet aan alles wat je ervan zou verwachten, met wat extra's. Zo is de ligging echt geweldig: zeer centraal en toch rustig gelegen. De kamers zijn brandschoon. De bedden uitstekend en het onthaal enthousiast en vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 17 juli 2021

Zeer gezellig familiaal gerund hotel. Perfecte ligging op een boogscheut van de Markt en Burg maar toch in een zeer rustige buurt. Kleinere maar zeer nette kamers waar alles voorzien is wat je nodig hebt. Super ontvangst en zeer vriendelijke service. Goed ontbijt. Perfect voor een citytrip naar Brugge. Een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 26 februari 2020 via mobiele applicatie

Bij onze aankomst werden we heel goed ontvangen.Geen stijf gedoe maar precies als vrienden.De baas Stevengaf onmiddellijk uitleg wat er te zien was in Brugge met bijhorend kaart.De kamer was niet groot maar alles was er,goed onderhouden badkamer en een nette kamer.Het ontbijt is niet wauw maar alles was aanwezig,koffie thee broodjes beleg confituur choco etc,ook muesli en fruitsap.Steven ons verblijf was voor ons uitstekend bedanktvoor de goede zorgen en zeker tot ziens.
Groeten Stijn en Lea.

Datum van verblijf: februari 2020