Word beloond met One Key
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 17 juli 2021

Zeer gezellig familiaal gerund hotel. Perfecte ligging op een boogscheut van de Markt en Burg maar toch in een zeer rustige buurt. Kleinere maar zeer nette kamers waar alles voorzien is wat je nodig hebt. Super ontvangst en zeer vriendelijke service. Goed ontbijt. Perfect voor een citytrip naar Brugge. Een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 26 februari 2020 via mobiele applicatie

Bij onze aankomst werden we heel goed ontvangen.Geen stijf gedoe maar precies als vrienden.De baas Stevengaf onmiddellijk uitleg wat er te zien was in Brugge met bijhorend kaart.De kamer was niet groot maar alles was er,goed onderhouden badkamer en een nette kamer.Het ontbijt is niet wauw maar alles was aanwezig,koffie thee broodjes beleg confituur choco etc,ook muesli en fruitsap.Steven ons verblijf was voor ons uitstekend bedanktvoor de goede zorgen en zeker tot ziens.
Groeten Stijn en Lea.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2018

Zodra je binnenkomt word je hartelijk ontvangen. Alles wordt duidelijk uitgelegd en er worden kort wat leuke plekjes in Brugge toegelicht. De kamer zelf zag er goed uit en de handdoeken waren uniek opgevouwen. Enig nadeel aan de handdoeken, ze waren erg zacht en daardoor was het lastig afdrogen (ook lieten ze wat pluisjes los).

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke plek in historisch Brugge net buiten alle drukke toeristenplekken. Er werd alle tijd genomen om ons alles te vertellen over Brugge en welke plekken te bezoeken. Zelfs de kleine geschiedenisles ontbrak niet. Absoluut een aanrader voor wie Brugge wil bezoeken.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 18 juni 2017

Reservering persoonlijk bij Guido gedaan, mooie afspraak over prijs en wensen. Bij aankomst, auto voor de deur kunnen zetten en na een korte uitleg kamer (44, 4de etage) spullen kunnen uitladen, waarna we de auto in de afgesproken plaats in de parkeergarage konden zetten (circa 200 meter van hotel). Mooie kamer met ligbad, minibar en airco. Wifi was prima en de lift werkte perfect. Kamer werd goedschoongehouden tijdens ons bezoek en service is hier in de prijs inbegrepen. als klein hotel echt een aanrader en ik wens de uitbaters veel succes, groet C&A.

Kamertip: kamer 44, vierde verdieping. Ruime kamer, goed bed en prima wifi incl. minibar
Datum van verblijf: juni 2017