Priceline
Beoordeeld op 14 augustus 2018

Zodra je binnenkomt word je hartelijk ontvangen. Alles wordt duidelijk uitgelegd en er worden kort wat leuke plekjes in Brugge toegelicht. De kamer zelf zag er goed uit en de handdoeken waren uniek opgevouwen. Enig nadeel aan de handdoeken, ze waren erg zacht en daardoor was het lastig afdrogen (ook lieten ze wat pluisjes los).

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke plek in historisch Brugge net buiten alle drukke toeristenplekken. Er werd alle tijd genomen om ons alles te vertellen over Brugge en welke plekken te bezoeken. Zelfs de kleine geschiedenisles ontbrak niet. Absoluut een aanrader voor wie Brugge wil bezoeken.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 18 juni 2017

Reservering persoonlijk bij Guido gedaan, mooie afspraak over prijs en wensen. Bij aankomst, auto voor de deur kunnen zetten en na een korte uitleg kamer (44, 4de etage) spullen kunnen uitladen, waarna we de auto in de afgesproken plaats in de parkeergarage konden zetten (circa 200 meter van hotel). Mooie kamer met ligbad, minibar en airco. Wifi was prima en de lift werkte perfect. Kamer werd goedschoongehouden tijdens ons bezoek en service is hier in de prijs inbegrepen. als klein hotel echt een aanrader en ik wens de uitbaters veel succes, groet C&A.

Kamertip: kamer 44, vierde verdieping. Ruime kamer, goed bed en prima wifi incl. minibar
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 29 december 2016 via mobiele applicatie

Klein hotel op loopafstand van het centrum. Gerund door een man en een vrouw die alles regelen. Vriendelijke ontvangst, uitleg over parkeren, koffers alvast laten staan was geen probleem. Kleine ontbijtzaal en klein assortiment maar kwaliteit prima voor elkaar. Kamers groot genoeg en fijne bedden. Kortom, ben je op zoek naar een betaalbaar hotel en wil je wel goede en gezellige service, ga dan in hotel Bryghia slapen!

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 26 november 2016 via mobiele applicatie

We hebben 1 overnachting gehad en het was prima. Brugge verkend en heerlijk gegeten bij ' t gulden vlies. ( reserveren is gewenst). Hotel Bryghia is een gastvij hotel met vriendelijke mensen. Kamer is schoon en up to date. Ontbijt is goed en lekker. Het centrum is op steenworp afstand en al met al wen prima hotel tegen een schappelijke prijs. Aanrader is je naar Brugge wilt met je geliefde!

Datum van verblijf: november 2016