18 juni 2017 beoordeeld

Reservering persoonlijk bij Guido gedaan, mooie afspraak over prijs en wensen. Bij aankomst, auto voor de deur kunnen zetten en na een korte uitleg kamer (44, 4de etage) spullen kunnen uitladen, waarna we de auto in de afgesproken plaats in de parkeergarage konden zetten (circa 200 meter van hotel). Mooie kamer met ligbad, minibar en airco. Wifi was prima en de lift werkte perfect. Kamer werd goedschoongehouden tijdens ons bezoek en service is hier in de prijs inbegrepen. als klein hotel echt een aanrader en ik wens de uitbaters veel succes, groet C&A.

Kamertip: kamer 44, vierde verdieping. Ruime kamer, goed bed en prima wifi incl. minibar
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
29 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein hotel op loopafstand van het centrum. Gerund door een man en een vrouw die alles regelen. Vriendelijke ontvangst, uitleg over parkeren, koffers alvast laten staan was geen probleem. Kleine ontbijtzaal en klein assortiment maar kwaliteit prima voor elkaar. Kamers groot genoeg en fijne bedden. Kortom, ben je op zoek naar een betaalbaar hotel en wil je wel goede en gezellige service, ga dan in hotel Bryghia slapen!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
26 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 1 overnachting gehad en het was prima. Brugge verkend en heerlijk gegeten bij ' t gulden vlies. ( reserveren is gewenst). Hotel Bryghia is een gastvij hotel met vriendelijke mensen. Kamer is schoon en up to date. Ontbijt is goed en lekker. Het centrum is op steenworp afstand en al met al wen prima hotel tegen een schappelijke prijs. Aanrader is je naar Brugge wilt met je geliefde!

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
17 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel! Nog geen 5 minuten lopen naar de markt (plein centrum) dus het is niet erg dat er geen restaurant is. Ontbijtzaal is er wel, ontbijt is eenvoudig maar goed. Vriendelijke mensen achter de balie en in de ontbijtzaal. Er is niet echt een bar maar wel een lobby waar je kunt zitten en tot 23.00 drinken kunt bestellen, of op je kamer laten bezorgen. Kamer is goed en schoon; fijn bed, waterkoker met thee en koffiezakjes, bad, tv, kluisje.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
12 september 2016 beoordeeld

Kamertip: De matras waar ik op sliep (kamer 33) was wat doorgezakt, tijd voor een nieuwe.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com