Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 13 november 2023 via mobiele applicatie

Sfeervol hotel op een perfecte locatie om Brugge te verkennen.
Parkeren is niet echt makkelijk maar parkeerkosten vallen gelukkig mee. Ruime kamer en een geweldig ontbijt buffet!! Personeel is vriendelijk, behulpzaam en je voelt je echt welkom.

Kamertip: Vooraf goed bedenken waar je gaat parkeren.
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 12 november 2023 via mobiele applicatie

Dit is een gezellig smaakvol ingericht romantisch hotel op een schitterende locatie aan het water. Alle bezienswaardigheden zijn op wandelafstand te bezichtigen. De kamer was piekfijn en proper en het ontbijt was prima en héél uitgebreid.

Kamertip: Met dit hotel kun je scoren als verrassing voor je partner.
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 23 oktober 2023

- Goede locatie ten op zichte van het centrum, binnen 10 minuten bij de grote markt
- Authentieke sfeer, mooie aankleding van het hotel wat past bij het historische gebouw
- Heerlijk ontbijt
- Knusse kamer, wel gehorig

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 18 oktober 2023

Het hotel ligt op een mooie locatie, en heeft ondanks het klassieke pand, ruime kamers.
Het personeel is super vriendelijk en zeer behulpzaam.
Ontbijt was zeer uitgebreid.
Kortom: een paar heerlijke dagen.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 24 februari 2023 via mobiele applicatie

Zeer karakteristiek hotel. Gebouw dateert uit 15e eeuw en is prachtig aangekleed. Er is een klein barretje aanwezig en fijne stoelen om lekker te ontspannen na een dagje lopen. Ontbijt is geweldig met veel variatie en uitzicht op de gracht. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. We hebben genoten en bevelen dit hotel ten zeerste aan!

Kamertip: Parkeergelegenheid is aanwezig
Datum van verblijf: februari 2023